| | | | |

5 מתכונים לחלות שבת, שיקשטו לכם את שולחן השבת ויגרפו מחמאות אחת־אחת! אחד המאכלים שמאפיינים הכי הרבה את השבת הוא חלה לשבת. אי אפשר באמת לעבור שבת בלי לאכול מחלת שבת רכה, אוורירית ומפנקת. החלה מלווה אותנו לאורך כל השבת וקשה לעמוד בפניה לפני ארוחת השבת, בארוחת השבת וגם ביום למוחרת! אבל לא כל המתכונים לחלות לשבת מוצלחים ומדויקים.

מתכונים לחלות שבת

אז אספנו לכם 5 מתכונים לחלה לשבת משגעות שיוסיפו אווירה מיוחדת וחגיגית לשולחן הארוחה. כל המתכונים קלים היותר להכנה ויש גם סרטונים ותמונות להמחשה כדי שיהיה נוח יותר. כל מתכון יותר מושלם מקודמו והם כל כך מדויקים שגם אם אין לכם טיפת רקע באפייה, החלות שלכם יצאו מושלמות בכל שבת מחדש והמחמאות לא יפסיקו לזרום אליכם!

בין המתכונים תמצאו מתכונים לחלות לשבת מתוקות, מתכונים לחלות שבת קלועות בגרסאות שונות (כולן טעימות), חלות רכות, חלות אווריריות, חלות מתובלות וכולן כולל כולן הן חלות שקשה לעמוד בפניהן כבר בשלב האפייה, כשריח החלה ממלא את הבית! מומלץ כמובן להכין שתי חלות ואפילו שלוש, כדי שתהיה לכם מספיק חלה לאכול לאורך כל השבת ולהתפנק כראוי לעונג שבת! אל דאגה – ניתן להקפיא את החלות ולשלוף מתי שמתחשק, אבל – תסמכו עלינו, הן כל כך טעימות שלא ישאר לכם אפילו פירור אחד להקפיא! מוכנים? עכשיו נשאר לבחור איזו חלה תככב אצלכם בשבת הקרובה. קבלו 5 מתכונים לחלות שבת:

מוכנים? בואו נתחיל!
מתכונים לחלות שבת

1

איך אפשר לקבל את השבת בלי חלת שבת קלועה, קריספית מבחוץ ורכה מבפנים?! מתכון לחלה משגעת שיוצאת כמו במאפיה! מתכון כל כך קל שלא תאמינו שקניתם במאפיה עד היום! חלה קריספית מבחוץ ורכה וטעימה מבפנים שאי אפשר להעביר ארוחת דגים בלעדיה!

חלה לשבת רכה כמו במאפיה
חלה לשבת רכה, מתוקה וטעימה כמו במאפייה ואפילו טעימה יותר! יש גם סרטון!
הכינו את המתכון

2

קבלו כוכבת חדשה במגוון המתכונים לחלות שבת! חלה לשבת עם פסטו, מרשימה למראה וחגיגית, שתשמור את האווירה החגיגית של החג ותשמח כל טועם! חלה מרשימה במיוחד עם טעם נדיר שלא יצא לכם לטעום עדיין! אחרי שמכינים את החלה הזו מתמכרים ברצינות!

חלה לשבת עם פסטו חלומי
חלה חגיגית ומשודרגת שקל להכין וכיף לזלול! מראה מהמם ומגרה שאף אחד לא יכול לעמוד בפניו
הכינו את המתכון

3

לכל מי שאוהב חלה קלאסית, איכותית, רכה, אוורירית וטעימה – המתכון הזה יושב עליכם פיקס! מתכון שמכינים בקלות שיא ומקבלים חלה של ביס ממנה איכות! אחד המתכונים הכי מדויקים שיש בין מתכונים לחלות שבת ולא צריך רקע באפייה כדי להכין אותה!

חלה לשבת רכה ומושלמת לכל ארוחה
חלה מושלמת לאנשים שלא מתפשרים על איכות!
הכינו את המתכון

4

חלה לשבת מ־5 רצועות, שנראית מרשימה יותר מחלות רגילות לשבת! חגיגית למראה, חלה מתוקה וטעימה מבפנים! רק מבט אחד בתמונה וכבר מתחשק לאכול ממנה. מתכון פשוט להכנה ויש סרטון הסבר לקליעת הרצועות! עם מתכון לחלה כזו ניצחתם בגדול!

חלה לשבת מ-5 רצועות
חלה מושלמת מבצק נדיר, רך ואוורירי במראה חגיגי במיוחד

5

איך אפשר לוותר על מתכון לחלה מתוקה ומפנקת כמו שקונים במאפיות?! אל תספרו להם שם במאפיות, אבל החלה הזו אפילו טעימה יותר מהקנויות! חלה משגעת שכל ביס ממנה הוא עונג. אם עונג שבת אז מתענגים כמו שצריך ומכינים חלה מתוקה ומפנקת בבית!

חלה לשבת מושלמת כמו במאפייה
חלה לשבת רכה, מתוקה וטעימה כמו במאפייה ואפילו טעימה יותר! יש גם סרטון!
הכינו את המתכון

נפתח החשק? עשרות מתכונים לארוחת שבת במרחק לחיצה אחת

יש לכם שאלות על אחד מהמתכונים באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לרעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *