| | | | | | | | | |

5 מתכונים של עוגיות בריאות, שמכינים במהירות ובקלות ואפשר ליהנות מהן כמה שרוצים מבלי לקבל נקיפות מצפון! אין יותר מפנק מעוגיות ביתיות ותמיד כיף שיש עוגייה שאפשר להגיש לצד הקפה או לאכול מתי שמתחשק. זה גם כיף לא נורמלי לראות את הילדים נהנים מעוגיות ולא צריך לעקוב כל הזמן ולדאוג שהם אכלו יותר מדי ולפחד על הבריאות שלהם והכי חשוב – אפשר להכין כבר עכשיו ולשלב במשלוח מנות!

עוגיות בריאות

בימים אלה בייחוד, כשמתחילים לחשוב ולהכין משלוחי מנות, אולי זה בדיוק הזמן לחשוב על משלוח מנות קצת יותר בריא ולא בהכרח פחות מפנק! אז כדי שלא תצטרכו להתחיל לחפש דאגנו לכם לאוסף מתכונים של עוגיות בריאות משגעות, שגם הילדים אוהבים מאוד ואולי הפעם, משלוח המנות יהיה איכותי יותר מתמיד! אל דאגה, כל מתכון לוקח כלום זמן הכנה ולא תאמינו כמה פשוט להכין!

אז בין 5 מתכוני עוגיות בריאות תמצאו מתכון של עוגיות טחינה בטעם חלבה שכולם אוהבים, מתכון של עוגיות ללא קמח עם שלל פיצוחים שממש קשה להפסיק לאכול, מתכון של עוגיות משקדים טחונים שמכינים מ־3 רכיבים והילדים פשוט מחסלים, מתכון של עוגיות טבעוניות שאם רק תקראו את רשימת הרכיבים שלהן כבר תזילו ריר ומתכון מדליק ומפנק של עוגיות חלבה העשויות מטחינה וזה פשוט מעדן משגע! אנחנו כבר מסודרים לפורים, ומה איתכם?

מוכנים? בואו נתחיל!

1

עוגיות טחינה בריאות מקמח שקדים
קטנות, משגעות ומשדרגות כל כוס שתייה חמה
הכינו את המתכון

עוגיות טחינה מופחתות סוכר, שמכינים מקמח כוסמין מלא ומשקדים טחונים וכל ביס משגע! מתכון קל ומהיר ביותר לעוגיות הכי מדוברות, שכולם אוהבים, אבל בריאות בהרבה מעוגיות הטחינה הרגילות! מתכון שמכינים ב־10 דקות וגורפים מחמאות במשך ימים ארוכים!

2

עוגיות בריאות ב-3 מרכיבים בלבד
עשירות בפיצוחים וממכרות בטירוף
הכינו את המתכון

עוגיות פיצוחים ממכרות ברמה בלתי מוסברת! 3 רכיבים ובפחות מ־3 דקות של הכנה תקבלו חגיגה של פיצוחים בעוגייה אחת! מתכון מהיר לאחת העוגיות המשגעות שיש ומאוד מומלץ להכפיל עוגיות, כי הן כל כך טעימות שאף אחד לא שם לב שהוא לא מפסיק לאכול מהן!

 

3

עוגיות בריאות ממכרות ב-3 מצרכים
העוגיות שקונות את כל הילדים!
הכינו את המתכון

בין מתכוני עוגיות בריאות, העוגיות האלה הן העוגיות האהובות על כל הילדים! עוגיות במרקם של בצק פריך עם טעם עדין ומפנק של שקדים עם מייפל וזה פשוט תענוג לראות את הילדים מחסלים אותן! הן כל כך טעימות שאנחנו ממליצים לכם להחביא כמה בצד או לטעום אותן לפני ההגשה כי בטוח שלא יישאר!

4

עוגיות שיבולת שועל ללא גלוטן טבעוניות
חגיגה מפנקת של טעמים שמתאימה לכולם
הכינו את המתכון

לא שכחנו את הסלט! דאגנו לכם לסלט חצילים בתנור, סלט עם מראה צבעוני וחגיגי שיוסיף אור לשולחן הארוחה וישדרג כל ביס! מכינים את החצילים בתנור ולכן הוא בריא יותר מסלט חצילים מטוגנים. סלט טעים ומרענן בתיבול משגע שישתלב באופן נפלא עם כל מנה בין 5 מתכונים לארוחת שישי שהבאנו לכם כאן. נו טוב, אולי עם הקינוח קצת פחות.

5

כדורי טחינה ללא גלוטן (כדורי חלבה)
מעדן מטורף שלא ניתן להסביר במילים
הכינו את המתכון

לא נוכל לסיים בלי קינוח מפנק וקצת יוצא דופן, שאפשר להכין עם הילדים כמו שמכינים כדורי שוקולד, אבל הן עוגיות בריאות בהרבה. פשוט כדורים של עונג במסווה כדורי שוקולד וכל ביס יעלה חיוך! מתכון קל שכיף להכין עם הילדים ולבלות איתם זמן איכות.

נפתח החשק? עשרות מתכוני עוגיות בריאות במרחק לחיצה אחת

עוד אוספים מעניינים שחובה להכיר >>>

יש לכם שאלות על אחד מהמתכונים באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לרעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *