| | | | | | | | | | | | | | |

5 מתכונים טבעוניים, קלים ומהירים שכל טבעוני חייב להכיר! להיות טבעוני זה דרך חיים בריאה ויש לה לא מעט יתרונות על כל סוג תזונה אחרת. היום, יותר מכל תקופה אחרת יש כל כך הרבה מתכונים טבעוניים טעימים, עשירים, ממלאים ומזינים שקשה לבחור מה לאכול, אבל לא כל מתכון מכיל את הערכים התזונתיים המומלצים שיש בתזונה רגילה וכל טבעוני חייב להכיר מתכונים טבעוניים שיכילו ערכים תזונתיים גבוהים והרבה ויטמינים כדי לשמור על חוסן הגוף.

מתכונים טבעוניים

אז לכבוד יום הטבעונות וכדי לעזור לכם למצוא מתכונים טעימים, שמכילים הרבה ויטמינים וערכים תזונתיים ויעזרו לכם לחזק את הגוף בעונת החורף, אספנו לכם 5 מתכונים טבעוניים עשירים במיוחד, הן בטעם והן בערכים הזונתיים שלהם, ואם תשלבו אותם במטבח הטבעוני שלכם באופן קבוע, אתם מסודרים לחורף! 5 מתכונים טבעוניים, טעימים וקלים ביותר להכנה שלא תרגישו שהתאמצתם! ויש מתכון בונוס כי היה ממש קשה לוותר עליו!

אז בין 5 מתכונים טבעוניים תמצאו תפוחי אדמה מעוכים בתנור, בשמן זית ורוזמרין – תוספת ממכרת שקשה להפסיק לאכול, מרק אפונה עשיר וסמיך – מרק מזין שחייבים לכלול בתפריט החורף לחיזוק הגוף, לחמניות מתוקות לשבת או לכל מועד שמכינים במהירות וללא ביצים, קינואה עם בטטה, תבשיל משגע ומפנק שיכול להיות בתור תוספת או בתור ארוחה, פאי שוקולד בריא וקל, שמכינים ללא אפייה, עם מראה מרשים שישבה כל אורח בקסמו וכפי שהבטחנו יש גם מתכון בונוס שהיה קשה להשאיר מחוץ לאוסף מרוב שהוא ממכר – קינוח בריאות בטעם חלווה, שמכינים ב־5 דקות וללא אפייה ופשוט אי אפשר להתעלם מהנוכחות שלו בבית ולא לאכול ממנו! אז בין אם אתם טבעוניים, שומרי משקל או פשוט אוהבים אוכל טעים ומפנק – המתכונים האלה ממכרים והם בדיוק בשבילכם!

מוכנים? בואו נתחיל!

1

תפוחי אדמה בתנור מעוכים
תוספת מושלמת וממכרת לכל ארוחה!
הכינו את המתכון

תפוחי אדמה מעוכים בתנור, עם שמן זית ורוזמרין. התוספת הכי קלה, שמכינים כמו קסם, פשוטה טעימה והכי ממכרת שיש! תוספת שאין ילד ומבוגר שלא יאהבו, כל כך טעימה וממכרת שהיא יכולה להיות ארוחה בפני עצמה ולא צריך שום דבר ליד! כמה קלה להכנה – ככה טעימה! חובה בכל מטבח!

2

מרק אפונה סנפרוסט משגע
מרק עשיר, מזין מאוד וטעים!
הכינו את המתכון

מרק אפונה סמיך, עשיר ומזין, עם טעם משגע שמכינים בכמה רגעים! מרק מושלם לחורף המכיל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד ועוזר בשמירה על בריאות איתנה. מרק מחמם ומפנק, עשיר בירקות! המרק הכי טוב שאפשר להכין בחורף! פשוט מרק שאין לו תחרות!

3

לחמניות מתוקות לשבת משגעות
לחמניות מתוקות ומפנקות במיוחד לכל מועד!
הכינו את המתכון

אין כמו לחמניות מתוקות לשבת, וכל ילד יעיד שאין יותר מפנק מלחמנייה מתוקה בתור ארוחת בוקר בבית הספר! מתכון סופר קל להכנת לחמניות מתוקות, רכות ומפנקות, שמכינים ללא ביצים! לחמניות שאפשר להכין בכל הזדמנות, מושלמות לכל רגע נתון ואין אחד שלא ירצה לאכול מהן!

4

קינואה עם בטטה
תוספת עשירה ובריאה שמכינים בקלות!

קינואה עם בטטה, תוספת קלה להכנה, טעימה ומזינה ביותר! קינואה מכילה ערכים תזונתיים גבוהים מאוד והיא מקבלת את טעמי הבישול בצורה מופלאה. ניתן לאכול אותה קרה או חמה והתחושה הפיזית, אחרי שאוכלים אותה, תמיד קלה! מתכון קל לתוספת מפנקת, שיכולה להיות מנה בפני עצמה.

5

עוגה לפסח ללא תוספת סוכר: פאי שוקולד בריא וקל ללא אפייה!
עוגה טעימה עם מראה מיוחד ומרשים!
הכינו את המתכון

פאי שוקולד עשיר ומפנק ביותר לכל מועד! מתכון שמכינים בקלות ובמהירות ומקבלים פאי מרשים מאוד למראה. מתכון ללא אפייה, מה שמקצר את העבודה ומאפשר להכין גם כשאין זמן או כשאורחים לא צפויים מפתיעים. פאי עשיר בשוקולד, ללא תוספת סוכר, שמתאים להכנה גם בפסח!

6

קינוח פרווה ללא אפייה
קינוח ממכר בטעם חלווה!
הכינו את המתכון

קינוח ממכר בטעם חלווה, הלא זה הקינוח שהיה לנו קשה לוותר עליו והיינו חייבים להוסיף לאוסף 5 מתכונים טבעוניים! הקינוח הוא קינוח פרווה, עשוי רק מרכיבים בריאים ואפשר להגיש אותו בצורת כדורים אישיים או בצורת רולדה. זה אחד הקינוחים הממכרים שיש והמתכון לוקח 5 דקות הכנה וללא אפייה כלל! תטעמו, תבינו!

נפתח החשק? עשרות מתכונים טבעוניים במרחק לחיצה אחת

עוד אוספים מעניינים שחובה להכיר >>>

יש לכם שאלות על אחד מהמתכונים באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לרעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *