| | | | | | | | | |

5 מתכונים למרק שחובה להכיר ולצרוך בימי החורף! 5 מתכונים למרק שישמרו על המערכת החיסונית שלכם במשך החורף, יחזקו את הגוף, יחממו את הלב ויפחיתו בעיות בריאותיות לאורך זמן. 5 מתכונים למרק שקל מאוד להכין ולא דורשים מאמץ! לכל מרק יש סגולות בריאותיות עשירות ביותר, שיחליפו את מגירת התרופות שלכם! 5 מתכונים שונים של מרקים קלים ( וחשוב יותר – מרקים בריאים ) לחורף טעים במיוחד!

5 מתכונים למרק

סוף סוף מגיע החורף וכבר לא צריך לחפש תירוצים להכין מרק חורפי טעים ועשיר! למרקים יש ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד וכולם יודעים שהם התרופה הכי טובה שיש לכל מחלות החורף ולחיזוק הגוף. לשם כך אספנו לכם 5 מתכונים מרקים, שונים זה מזה בטעם ובמרקם, אך כולם קלים מאוד להכנה, עשירים מאוד בטעמים וכל מרק מכיל כמות ויטמינים נפלאה, ערכים תזונתיים גבוהים המסייעים לחיזוק הגוף וטעם שיגרום לכם לבקש שהחורף לא ייגמר לעולם!

בין 5 מתכונים למרק תמצאו מרק עדשים ירוקות שמכינים בקלות ועם מרקם חלומי שלא תרצו שייגמר, מרק אפונה עם מרקם קרמי וטעם נפלא שיעשה לכם חשק של עוד, מרק גריסים ממלא ועשיר במיוחד שקל להכין וממש כיף לאכול, מרק שעועית עם בשר איכותי שמכינים בקלות ומספיק להיות ארוחה מלאה ועשירה ואחרון והחביב שברשימה הוא מרק הסולת של סבתא, מרק מהיר להכנה עם טעם נוסטלגי שמחזק את הגוף והכי מחמם את הלב! עכשיו נשאר לכם רק לבחור איזה מתכוני מרקים להכין ובאיזה יום, והאם להוסיף קרוטונים או שקדי מרק?!

מוכנים? בואו נתחיל!
מרקים מתכונים

1

מרק עדשים ירוקות שמכינים בקלות ובמהירות! עשיר בסיבים תזונתיים, מסייע בהפחתת כולסטרול, מסייע בייצוב הסוכר בדם, משפר את פעילות הלב ושומר על האנרגיה בימי החורף הקרים. מרק עשיר וטעים שמחמם הלב ומחזק את המערכת החיסונית!

מרק עדשים ירוקות בריא, עשיר וחורפי!
מרק עשיר לחיזוק המערכת החיסונית
הכינו את המתכון

2

אמרק אפונה, קישואים וחלב קוקוס! מרק עם טעם מיוחד ומרקם קרמי שכיף לאכול! מתכון למרק אפונה שקל להכין וכיף לאכול בחורף. מרק מזין מאוד המכיל סידן, שיעור גבוה של נוגדי חמצון, עשיר בוויטמינים ומסייע לירידה במשקל. למי שרוצה לחזק את המערכת החיסונית בדרך טבעית, הרי שמרק אפונה זה המתכון המושלם!

מתכון למרק אפונה משגע בניחוח קוקוס משכר
מרק עם טעם מיוחד ומרקם חלומי לאניני הטעם!
הכינו את המתכון

3

מרק גריסים עשיר במיוחד! מרק חורפי נפלא, עם מרקם קרמי ומלא בטעמים עמוקים של בשר איכותי וירקות. מתכון פשוט מאוד להכנה שיחמם את הלב וישמור על החיוך לאורך כל החורף! מרק גריסים עשיר מאוד ומכיל את כל הערכים התזונתיים שמומלץ לצרוך בתוספת ויטמינים לחיזוק המערכת החיסונית!

מרק גריסים וירקות עם בשר אוסובוקו נימוח
בואו לפתוח את החורף עם מרק גריסים וירקות מהמם בשילוב בשר אוסובוקו עסיסי ונימוח, שמצטיין בטעמיםכפריים נהדרים ובריאים, ועושר עצום של ירק ותיבול מושלם.
הכינו את המתכון

4

מרק שעועית ובשר! ארוחה שלמה בסיר אחד שקל להכין והכי כיף לאכול בחורף! מרק עשיר ומזין שכדאי לאכול לפחות פעם בשבוע לחיזוק המערכת החיסונית! מתכון למרק שעועית טעים שמכינים במהירות ואפשר להכין גם באמצע השבוע, בימי השגרה העמוסים!

מרק שעועית עם בשר: ארוחה חורפית שלמה ומעולה
מרק שעועית עם בשר, שמרגיש יותר כמו תבשיל חורפי עשיר, סמיך ומלא כל טוב של קוביות בשר נימוחות, שעועית לבנה נמסה בפה, שפע ירק ורוטב אדום וסמיך. ארוחה שלמה ומשביעה בצלחת אחת!
הכינו את המתכון

5

מרק סולת הכי קל להכנה, עם טעם נוסטלגי שמזכיר את סבתא! מתכון למרק סולת שמחמם את הגוף ואת הלב ומחזק את המערכת החיסונית! מתכון שמכינים במהירות שיא ואפשר להכין בימים עמוסים בקלי קלות! מרק מזין וממלא שישמור לכם על האנרגיה במשך כל היום!

מרק סולת חורפי טעים (לחשו)
מרק עם טעם נוסטלגי וסגולות בריאותיות של סבתא!
הכינו את המתכון

נפתח החשק? עשרות מתכונים למרק במרחק לחיצה אחת

יש לכם שאלות על אחד מהמתכונים באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לרעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *