| | | | | | |

למי שנשמר מאכילת בשר, תשעת הימים הם ימים מאוד מאתגרים מבחינת תזונה ולמי שמקפיד על ארוחה בשרית אחת ביום בימים רגילים זה מאתגר עוד יותר! אז אספנו לכם 6 מתכונים לתשעת הימים ללא בשר – מתכונים מושלמים לכל ארוחה ביום, קלים להכנה, טעימים מאוד, משביעים מאוד ואפילו בריאים מאוד!

מתכונים ללא בשר עם שלל אפשרויות: דג סלמון משגע בנוסח אסייתי, קציצות טונה מטריפות שהילדים לא יפסיקו לבקש שתכינו להם, טורטיות טעימות שמאפשרות כל חשק יצירתי לאותו הרגע, בורקס מטריף ובריא העשוי מדפי אורז ולחמניות גבינה שמכינים מ־3 רכיבים בלבד ואי אפשר להפסיק לאכול אותן!

למצוא רעיונות לתשעה באב זה כבר לא סיפור. עם כאלה מתכונים לתשעת הימים צמחוניים וטעימים, אולי תשלבו אותם גם בימים שלאחר הצום. ממש קלים להכנה, משביעים מאוד שלא תרגישו שחסרה לכם המנה הבשרית הקבועה של היום! מוכנים? בכלום זמן תכינו פינוקים שווים לכל המשפחה!

מוכנים? בואו נתחיל!

1. בריאות זה אחד הפרמטרים החשובים בתזונה, אם לא הכי חשוב. פשטידת ברוקולי עשירה בחלבון, מזינה ועשירה בסיבים תזונתיים. פשטידה טעימה מאוד ומשביעה. אפשר לאכול לצד סלט טעים ויש לכם ארוחה מושלמת! בין 6 מתכונים לתשעת הימים ללא בשר זו אחת המנות המנצחות! מושלמת לארוחת צהריים וארוחת ערב!

פשטידת ברוקולי ללא גלוטן
הכנה קלה, פרווה, ללא גלוטן ועשירה בחלבון, ויש לכם אחלה של ארוחת ערב בריאה ומזינה בליווי סלט טרי!
הכינו את המתכון

2. דג סלמון הוא הדג הכי מבוקש גם בזכות הטעם המעודן שלו וגם בזכות העובדה שהוא חסר עצמות. מנה מושלמת לתשעת הימים, דג סלמון בסגנון אסייתי שעוד לא יצא לכם לטעום! מתכון למנה עשירה, בריאה ומזינה מאוד! הדג יוצא עסיסי במיוחד והוא נהדר לצד אורז לבן וסלט ירוק! ארוחה שכל כולה בריאות!

סלמון בתנור אסייאתי
הנה מתכון מ-ע-ו-ל-ה של סלמון בתנור בסגנון אסייאתי אקזוטי ומטריף שמתאים בול ל-9 הימים, לצמחונים אוכלי דגים ולכל מי שרוצה מנה עסיסית, סופר קלה ומזינה
הכינו את המתכון

3. שמעתם פעם על בורקס בריא? קבלו מתכון לבורקס פיצה בצורת שבלול הכי טעים שיש ובריא! בורקס העשוי מדפי אורז ועשיר ברוטב עגבניות מתובל! טעים לאכול לצד רסק עגבניות וביצה קשה. ארוחה מלאה, משביעה ומזינה לארוחת בוקר וארוחת הערב. כל כך טעים שאולי תרצו לאכול אותו גם בצהריים!

לא נשאר פירור: שבלול בורקס פיצה דיאטטי עם רוטב פיצה משגע לארוחת ערב משפחתית מפנקת! – מתכונים מתוקים
לא רק טעים בטירוף, אלא גם דיאטטי!
הכינו את המתכון

4. המתכון הכי קל שתכינו! קציצות טונה שמכינים במהירות משגעת! קערה אחת, ערבוב והופ – לתנור! קציצות טונה מעולות, שילדים אוהבים, ממלאות את הבית בריח שעושה חשק לזלול! מנה נהדרת לצד סלט עשיר ומתאימה לארוחת צהריים או ארוחת הערב. כל כך טעימות שרק נותר להחליט איזה סלוט מכינים ליד!

קציצות טונה אפויות בתנור
קערה אחת, אפייה קצרה וקיבלתם קציצות טונה שחומות, רכות ועסיסיות, מלאות בטעם עשיר וניחוח משגע לארוחת צהריים או ערב קיצית וקלילה לצד סלט טרי וטחינה מרעננת

5. רק להסתכל על התמונה וכבר מתחשק לי לאכול! טורטיות ממולאות בכל מה שרק מתחשק! אפשר להכין מילוי אבוקדו, טונה, סלט ביצים או בעוף ויש לכם ארוחה מפנקת שאף אחד בבית לא ישאר רעב! כל כך טעימות שאתם עשויים לשלב אותן בתפריט גם לאחר הצום! חובה לטעום!

טורטיות ממולאות
טעים, בריא, ומזין. לא צריך יותר מזה לארוחת נשנוש מפנקת ומשביעה!
הכינו את המתכון

6. להסתכל שוב ושוב ולא להאמין שאפשר להכין את הלחמניות האלה בבית מבלי לקנות! לחמניות גבינה שמכינים במהירות מטורפת, מ־3 רכיבים בלבד ומשולמות לארוחת הבוקר! מתוך 6 מתכונים לתשעת הימים ללא בשר זה מתכון מנצח לימי השגרה העמוסים! הן משתלבות נהדר לצד כל סלט או ירקות חתוכים, ממרחים טעימים, ביצים קשות וכל מה שאתם אוהבים! עם הלחמניות האלה בארוחה – תרגישו כמו בבית מלון!

לחמניות גבינה מהירות (3 רכיבים בלבד!)
יום עמוס שווה ארוחת ערב זריזה וקלה, כמו למשל לחמניות גבינה מהירות מ-3 מרכיבים בלבד שיסגרו לכם את הפינה
הכינו את המתכון

נפתח החשק? עוד מתכונים לתשעת הימים במרחק לחיצה אחת

יש לכם שאלות על אחד מהמתכונים באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לרעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *