|

עוגיות שוקולד? תמרים? או שדווקא מתחברים לחמאת בוטנים? כל זה ועוד עוגיות לפסח מחכים לכם!

פסח הוא אחד החגים המשמעותיים ביותר בשנה ובמשך כשבוע רבים מאיתנו נמנעים מאכילת לחם ובמקום זאת אוכלים מאכלים המבוססים על מצה, שהם גם טעימים וגם מסמלים את החג. למרות המחסור בלחם יש אין־ספור מתכונים ידידותיים לפסח, טעימים בדיוק כמו אותם מאכלים שמכינים מקמח רגיל.

בפוסט הזה אנחנו נרגשים לשתף אתכם באוסף של חמישה מתכוני עוגיות טעימות שמתאימים לפסח. בין אם אתם מחפשים משהו נטול גלוטן, אגוזי או סתם שוקולדי, אנחנו מכוסים עבורכם. כל מתכון נבדק והותאם לשלמות, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהתוצר הסופי שלכם יהיה גם טעים וגם יפה.

אז אם אתם מחפשים דרך להוסיף קצת מתיקות לחגיגת הפסח שלכם, נסו את מתכון עוגיות לפסח אלה. הם קלים להכנה, דורשים רק מעט רכיבים ובטוח יהיו להיט אצלכם בחג.

עוגיות לפסח

ועכשיו

לא נשאר אלא לבחור את מתכון העוגיות המנצח שלכם:

5 מתכוני עוגיות לפסח הכי חמים ברשת!

נתחיל עם עוגיות טחינה ושוקולד ללא גלוטן. העוגיות הללו הן תערובת מושלמת של מתוק ומלוח, עם טעם עשיר של טחינה שאותה משלימה המתיקות של שוקולד צ'יפס. העוגיות עשויות ללא סוכר לבן, והן אפשרות בריאה יותר למי שמחפש להתפנק בעוגיות לפסח מבלי להרגיש אשמה.

עוגיות טחינה ושוקולד
עוגיות טחינה הכי טעימות שיש, קלות להכנה וממכרות במיוחד.
הכינו את המתכון

לאחר מכן, יש לנו את עוגיות מגולגלות תמרים לפסח. עוגיות רכות שעשויות ממעט רכיבים וכוללות תמרים, שקדים וביצים. הבצק מגולגל לרולדות ופורסים לחתיכות בגודל ביס לפני האפייה, וכתוצאה מכך יש לכם פינוק טעים מושלם לנשנוש לאורך כל החג.

עוגיות תמרים מגולגלות לפסח
מרקם פריך עם מלית תמרים משגעת
הכינו את המתכון

למי שאוהב עוגיית חמאת בוטנים טובה, יש לנו את עוגיות הבוטנים של פסח עם זיגוג שוקולד. עוגיות לפסח אלה עשויות מקמח מצה ובוטנים, עם זיגוג שוקולד עשיר שמעלה אותן רמה. הן פשוטות להכנה ומבטיחות הנאה!

עוגיות בוטנים לפסח ממכרות
מתכון קל כשר לפסח הלהיט החדש בביתכם, הכוכב של ליל הסדר ויככב גם לאורך כל השנה.
הכינו את המתכון

אם אתם מחפשים מתכון קל ומהיר לעוגיות, עוגיות שקדים קראנצ'יות לפסח ללא קמח הן אפשרות מצוינת. העוגיות עשויות מחמישה רכיבים בלבד ומוכנות תוך 10 דקות בלבד, והן מושלמות כשצריך קינוח של הרגע האחרון. הן פריכות, עם טעם שקדים מתוק שבטוח ישמח כל טועם.

עוגיות שקדים ללא קמח
עוגיות שקדים ללא גלוטן שמדהימות את כל מי שטועם. עוגיות דקיקות וטעימות שמכינים בשיא הפשטות תוך לא יותר מ 10 דקות עבודה
הכינו את המתכון

אחרון חביב, יש לנו מתכון עוגיות סהרוני שקדים לפסח, שהוא גם פרווה. העוגיות הללו הן קלאסיקה של פסח שנמסה בפה ולא מפסיקה להרשים!

עוגיות שקדים לפסח ללא גלוטן
ה-עוגייה לפסח: עוגיות שקדים ללא גלוטן מושלמות גם פרווה! תכירו את העוגייה המנצחת לחג הפסח!
הכינו את המתכון

נפתח החשק? עשרות מתכונים של עוגיות במרחק לחיצה אחת

מצאתם מתכון עוגיות מנצח ויש לכם שאלה? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
הצטרפו לוואטסאפ למתכונים בריאים ותפריט מתכונים חדש כל יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *