| | | | | |

5 מתכונים בשריים לשבת! זהו, נגמרו החגים וחוזרים לשגרה גם מבחינת הארוחות והבישולים, אבל זה לא אומר שהחגיגה נגמרה ומפסיקים להכין מנות טעימות לארוחות השבת! אז אחרי שעמלנו קשה בחגים והכנו מטעמים רבים בזה אחר זה כדי להפתיע את בני המשפחה והאורחים, הגיע הזמן לעבוד פחות, אבל להמשיך ליהנות מארוחות בשריות איכותיות ולהכין מתכונים בשריים לשבת.

לכן, ריכזנו עבורכם מתכונים בשריים לשבת, מתכונים מנצחים הן בקלות ובמהירות ההכנה שלהם והן מבחינת הטעם – כי על טעם ואיכות לא מתפשרים! כל מתכון טעים יותר מהשני ועכשיו השאלה היחידה היא מה מתחשק לכם להכין ולאכול בסוף השבוע הקרוב: שווארמה, קציצות דגים, אורז עם חזה עוף, אסאדו בתנור או עוף בתנור.

מתכונים בשריים – כל מתכון שתבחרו להכין ישדרג לכם את השבת, קל מאוד להכנה שאולי יתחשק לכם להכין את כולם. והכי חשוב – בני המשפחה יחסלו כל אחת מהמנות עד הביס האחרון!

מוכנים? בואו נתחיל!

1. מכינים מנה עיקרית עם תוספת וירקות בסיר אחד ומקבלים מנה מזינה מאוד וטעימה במיוחד! אין לכם זמן? או לא מתחשק לכם לעבוד בשישי בבוקר? קבלו מתכון קל שמכיל שלוש מנות שונות: עוף, אורז וירקות – והכול בסיר אחד! מנה מושלמת שאין בן בית שלא יטרוף ומתאים במיוחד לילדים. כל כך טעים שלא תאמינו שלא הכנתם סיר כזה עד היום!

אורז עם חזה עוף בסיר אחד
מתכון אורז עם ירקות וחזה עוף שיסגור לכם את הפינה לארוחת שישי, והכל בסיר אחד.
הכינו את המתכון

2. אין מנה מושלמת ומפנקת יותר לארוחת שישי מעוף בתנור! מתכון לכרעיים עוף בתנור שיוצאות עסיסיות וטעימות, ברוטב תפוזים ודבש שכולם ילקקו את האצבעות! המתכון קל כל כך להכנה ומקבלים מנה חגיגית וטעימה כל כך שתשאיר אצלכם בבית את תחושת החגים לעוד שבת אחת! כמה פעולות פשוטות ושולחן השבת שלכם מוכן!

כרעיים עוף בתנור ברוטב מעלף
עסיסיות מטריפה עם טעם מענג
הכינו את המתכון

3. אסאדו בתנור עסיסי וטעים כמו במסעדות – רק ב-10 דקות הכנה! אין ספק שהמנגלים בחגים עשו חשק לעוד ועוד בשר איכותי וטעים, וזה שנגמרו החגים בטח לא אומר שצריך להפסיק ליהנות ממנה איכותית וטעימה כל כך כמו המנה הזו. אם אתם מחפשים מתכונים בשריים לשבת קבלו מתכון מפתיע בקלות ההכנה שלו, ומפתיע עוד יותר בטעם. מומלץ להכין מספיק, כי עד שתשבו ליד השולחן בארוחת השבת הבשר בתבנית יתחסל!

מתכון אסאדו בתנור ב-10 דקות הכנה
אין יותר מרשים לארוחת שבת מאסאדו מתכון בתנור ב-10 דקות הכנה! מהיר להכנה וטעים בטירוף!
הכינו את המתכון

4. מי לא אוהב שווארמה? ומי לא אוהב שווארמה טובה? שווארמה ביתית בקלי קלות, מבשר איכותי. מתאימה להגשה לצד כל תוספת, ולמעשה היא כל כך טעימה שאולי לא תרצו לצד זה אף תוספת! המתכון פשוט ביותר והשווארמה יוצאת עסיסית ומשגעת בטעמה בשילוב התבלינים. ניתן לאכול לצד תוספת, למלא פיתה או בגט ולהתפנק בארוחה טובה ומזינה.

שווארמה ביתית בקלי קלות
עסיסיות מטריפה עם טעם מושלם
הכינו את המתכון

5. קציצות דגים שיעשו לכם את השבת! יש הרבה שנוהגים להכין לארוחת שישי דגים בגרסה זו או אחרת או להכין סיר של קציצות לצד תוספת. אז למה לא לשלב בין השניים ולהכין סיר של קציצות דגים?! המתכון הזה ישגע אתכם בקלות ההכנה שלו ובכמה שלבים פשוטים יש לכם סיר מרשים ביותר ומנה מושקעת ועשירה להגיש בארוחת השבת. תכינו סיר כזה ואצלכם החגיגה רק מתחילה! זה מתכון מנצח ב־5 מתכונים בשריים לשבת!

קציצות דגים שיעשו לכם את השבת
עסיסיות מטריפה עם טעם משגע
הכינו את המתכון

נפתח החשק? עשרות מתכונים בשריים לשבת במרחק לחיצה אחת

יש לכם שאלות על אחד מהמתכונים באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לרעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *