| | | | | | | | | |

5 מתכונים לארוחה מפסקת מנצחת שחובה להכיר! מתכונים לכיפור מושלמים אחד־אחד גם לשבירת הצום. למעשה, הם כל כך טעימים שהם פשוט יסגרו לכם את התפריט לארוחה מפסקת משביעה ועשירה וגם לארוחה שלאחר שבירת הצום. כל המתכונים קלים מאוד להכנה ומכילים ערכים תזונתיים גבוהים ביותר שחובה לצרוך לפני צום יום כיפור ולאחר הצום בייחוד! נוסף על כך ואולי חשוב ביותר – מתכונים טעימים ומפנקים שלא תרצו להפסיק להכין גם לאחר יום כיפור!

5 מתכונים לארוחה מפסקת יום כיפור

אבל לפני יום כיפור אף אחד לא רוצה לעבוד קשה מדי ובטח שלאף אחד לא יהיה כוח להכין ארוחות בצאת הצום, לכן החלטנו לרכז עבורכם רעיונות לארוחה מפסקת , אוסף 5 מתכונים לארוחה מפסקת שיסדרו לכם את שתי הארוחות החשובות הללו. כל המתכונים בריאים, משביעים, קלים לעיכול ועשירים מאוד בטעמים שישאירו לכם חיוך על הפנים למרות העינוי שבצום ויעזרו לכם לעבור את הצום קצת יותר בקלות.

בין 5 מתכונים לארוחה מפסקת תמצאו עוגת תפוזים בחושה עם טעם של פעם מושלמת לסיום ארוחת מפסקת ולשבירת הצום לצד כוס תה, לחם טריפולטיאי מתוק ומפנק במיוחד שכיף לאכול בארוחה מפסקת לצד מנה עיקרית ויהיה מושלם גם הוא לשבירת הצום, מרק חרירה עשיר במיוחד וקל מאוד לאכילת בצאת הצום, סיגרים ממולאים שקדים מפנקחים ביותר ועשירים בערכים תזונתיים, פשטידת מחמאר מרוקאית שמכינים בכלום זמן במחבת, עשירה ומשביעה ויש לנו מתכון בונוס למרק עוף נוסטלגי, עשיר בירקות ובריא במיוחד לארוחה מפסקת ולאחר הצום.

 

מוכנים? בואו נתחיל!

1

נתחיל אוסף 5 מתכונים לארוחה מפסקת עם עוגת תפוזים כי אין כמו לסיים ארוחת מפסקת עם עוגת תפוזים בחושה בטעם של פעם ואין כמו לשבור את הצום, בצאת הצום, עם העוגה הזו בייחוד! עוגה פרווה קלה שמכינים בכלום זמן, ללא הפרדת ביצים ומיקסר ומושלמת בכל מצב. קלה מאוד לעיכול ומשאירה טעם של עוד!

עוגת תפוזים ליום כיפור מושלמת לצאת הצום
עוגת תפוזים של פעם, עוגה בחושה שמכינים ב־5 דקות ללא הפרדת ביצים ומיקסר.
הכינו את המתכון

2

קבלו לחם טריפוליטאי אורגינל, לחם מתוק עם צימוקים שכיף לאכול בארוחת מפסקת ומושלם יותר לשבירת הצום בצאת כיפור לצד כוס תה מפנקת! לחם מתוק במרקם מושלם וטעם עשיר במיוחד! כי אחרי יממה של צום מגיע לנו פינוק מושלם כמו הבולו הזה! בין 5 מתכונים לארוחה מפסקת זה ללא ספק מתכון מיוחד!

בולו – לחם טריפוליטאי מסורתי מתוק
מרקם חלומי עם טעם עשיר. נהוג לאכול אותו בצאת צום.
הכינו את המתכון

3

מרק חרירה של אילנית בניזרי, מרק עשיר במיוחד לארוחת מפסקת לכל המשפחה! מרק מושלם לפני צום, עשיר מאוד ומכיל רכיבים משביעים שעושרים להחזיק את הצום לאורך זמן ארוך יותר מכל מנה אחרת! מרק בריא עם חומוס, עדשים, תפוחי אדמה, אטריות ובשר – כל מה שטוב וממלא בארוחה אחת! עם לחם בולו ליד – אתם מסודרים עד צאת הצום!

מרק חרירה מרגש שכל המשפחה תאהב
 מרק שאין עליו לפתיחת הצום. אחד המתכונים הכי בטוחים למרק חרירה עם טעם מדהים שכל המשפחה אוהבת. 
הכינו את המתכון

4

אי אפשר לוותר על מתכון מתוק בין 5 מתכונים לארוחה מפסקת ולכן פינקנו אתכם במתכון סיגרים ממולאים שקדים, קינוח מושלם לסיים איתו ארוחה מפסקת ומושלם עוד יותר לשבור עימו את הצום! עוגיות טעימות ומפנקות במיוחד לכל מועד! להוציא את העובדה שהעוגיות טעימות וממכרות בטירוף, לשקדים יש ערכים תזונתיים גבוהים והם מושלמים לאכילה לפני צום ואחריו! כדאי לכם!

סיגרים ממולאים שקדים
ביס אחד מהם, ותרגישו שהעולם שלכם נעצר. לא מאמינים? אז אתם בכלל חייבים לנסות!
הכינו את המתכון

5

פשטידת מחמאר שמככבת בכל בית מרוקאי, מעקודה, עשירה מאוד ברכיבים תזונתיים, משביעה והכי חשוב – טעימה! פשטידה שמכינים במחבת בקלי קלות ומכילה ביצים, תפוחי אדמה וגזר. פשטידה טעימה כל כך שתרצו לאכול אותה לפני הצום, לאחר הצום והיא תשלט לכם על התפריט השבועי בכלל!

פשטידת מחאמר קלה (מעקודה)
פשטידה עשירה וטעימה שמכינים במחבת בכלום זמן
הכינו את המתכון

מתכון בונוס לאקסטרא פינוק:

6

מבין 5 מתכונים לארוחה מפסקת המתכון הזה של מרק עוף נוסטלגי הוא הכוכב האמיתי! מרק עשיר עם טעם נוסטלגי ומנחם, שכיף לאכול בכל מועד ותמיד, אבל תמיד מעלה חיוך של פינוק אמיתי! מרק עשיר בירקות, אטריות ועוף ויש בו את כל מה שרק טוב לאכול בצאת הצום. מרק כל כך טעים שהוא יהיה כוכב החורף שלכם!

נוסטלגי וטעים: מרק עוף לשבירת הצום
עם המון ירקות עסיסיות ואטריות. טעם ביתי מושלם שיזכיר לכם את סבתא בכל ביס!
הכינו את המתכון

נפתח החשק? עשרות מתכונים לארוחה מפסקת במרחק לחיצה אחת

יש לכם שאלות על מתכוני יום כיפור שבאוסף? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לרעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *