|

השנה כבר הגיעה לסיומה, ואין זמן מתאים יותר לסכם עם המתכונים שכיכבו שוב ושוב לכל אורכה! אולם שנת 2021 בהחלט הייתה מאתגרת ולא קלה, אך אין ספק שהיא גם הייתה מלאה בהמצאות קולינריות מעניינות שהצליחו לנקות לנו את הראש ממה שקורה בעולם, גם אם לרגע, כי כולנו יודעים שאין כמו עוגה מענגת או ארוחה אגדית כדי למצוא בה נחמה ושדרוג למצב הרוח.

ולכן השנה החלטנו לכנס לכם את כל השפע במקום אחד – כל המתכונים האהובים ביותר והכי מוצלחים של השנה שעברה חוזרים לפתוח לכם את השנה החדשה בכל צורותיהם וטעמיהם, שיקשטו לכם את השולחן בצבעים מהממים עם ריחות של געגועים ושמחה וימלאו את הבית באווירה של חגיגה. אלה אותם המתכונים שזכו למאות אלפי כניסות ותמיד חזרנו אליהם מחדש כדי להתעודד להיכנס למטבח ולהנות, בין אם זה התבשילים שתמיד מרשימים, לחמים מעלפים שתמיד טוב שיש, או רק בשביל איזו עוגה קלה, עוגייה מתוקה או מאפה מהיר.

אי אפשר לציין שנה חדשה בלי לתת כבוד ובמה למתכונים שעשו אותה כל מה שהיא. אז בלי הקדמות ארוכות, קבלו את המתכונים הכי פופולריים לשנת 2021 שיעשו לכם את השנה הבאה ויקשטו אותה בטעמים שיא השלמות! מוכנים?

החמישייה הפותחת:

חצילים מטוגנים קריספיים ומשגעים
טעם מענג בהכנה קלה ומהירה
הכינו את המתכון

1. הופכים את החציל הבודד שיושב במקרר לכוכב השולחן! קבלו מתכון לחצילים מטוגנים משגעים המקבלים טעם מענג עם קריספיות משגעת מבלי לספוג את כל השמן במחבת!

לאפות רכות וטעימות בקלי קלות
טעם עשיר במרקם חלומי ומנחם
הכינו את המתכון

2. אין פתיח מבורך יותר לבוקר שבת מאשר לאפות ביתיות חמות חמות ישירות מהמחבת! לאפות רכות במרקם חלומי ומנחם, עם טעם עשיר במיוחד שאי אפשר להפסיק לאכול. והכי טוב? כל הטוב הזה מתקבל בהכנה קלה ומהירה שכל אחד יכול לתקתק!

עוגיות טעימות מ-3 מצרכים שלא יאכזבו
בפיצוץ של שוקולד נוטלה ואגוזי מלך
הכינו את המתכון

3. עוגיות טעימות מ-3 מצרכים שלא יאכזבו! מבצק שק"מ פריך ומשגע שהוא בעצם מ-3 מצרכים בלבד, המשודרגים בפיצוץ של שוקולד נוטלה ואגוזי מלך מפנקים בפנים. מגישים ליד כוס קפה חמימה ומתענגים!

עוגת קפה שוקולד וקוקוס מטריפה
טעם עשיר עם קרם חלומי
הכינו את המתכון

4. לכל מכורי הקפה הרבים שבינינו – קבלו מתכון לעוגת קפה שוקולד וקוקוס מטריפה, המקבלת רכות מפתיעה ומרקם נמס בפה עם בסיס שוקולדי רטוב בסירופ מתוק, המשלב קוקוס עסיסי והמון אגוזים מפנקים, ומשתדך לקרם קפה עשיר במיוחד!

עוגת שמנת חמוצה אפויה
רק 10 דקות עבודה ויש לכם עוגה פצצה לקינוח.

5. חלום של עוגה! 10 דקות ונכנסת לתנור, ואפשר אפילו בפחות! עוגת שמנת נהדרת, זריזה וקלה ביותר, בלי הפרדת ביצים, ללא מיקסר, ואפילו ללא גבינה מתוקה. בכל פשטות, תתכוננו להתמכר!

חשבתם שגמרנו?
חגיגת המתכונים עוד בהתחלתה:

סלטים

פשוטים, טעימים ותמיד מענגים!

מאכלים

כאלה שתמיד כדאי להכיר!

מאפים ולחמים

כי פחמימות תמיד מככבות, גם ב 2021!

עוגות

הפינוקים הקבועים ליד הקפה בשנה החולפת!

עוגיות וחטיפים

לנשנש כל הדרך אל 2022!

יש לכם שאלות על אחד מהמתכונים באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

אהבתם? נפתח התיאבון לעוד?
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לעוד רעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *