| | |

ימי החורף הסוערים כבר מעבר לפינה, ומה מתאים יותר ממרק מעולה שיעשה לכם את הימים הגשומים שמפתיעים מדי פעם לאפילו יותר מיוחדים?! כי בינינו, באמת שלא צריך הרבה בשביל לשכנע אותנו להכין מרקים כשקר, וכאשר כל מרק הוא עולם ומלואו, וכל מתכון הוא בסיס לאינסוף משחקים – תמיד תמצאו לכם את המרק המושלם עבורכם.

אז אם אתם מחפשים רעיונות למר‎קים לעונה הקרה, הגעתם למקום הנכון. סידרנו לכם את כל המרקים הקלים ומיוחדים שיקשטו לכם את השולחן בצבעים מהממים וטעמים מנחמים – מהקלאסיקות האהובות של פעם שתמיד נותנות תחושה של בית, למרקי הקטניות העשירים בסיבים ובריאים שדואגים להשביע בלי אף פעם להכביד על הבטן, ועד למרקים הנוסטלגיים של סבתא שינגנו לכם זכרונות ילדות בכל טעימה.

אל תתלבטו הרבה – חתכו ירקות, מלאו סיר עם מים והמתינו בסבלנות לארוחה מנחמת וקלה להכנה מתחת לפוך. קבלו 20 מתכוני מרקים מעולים שיחממו אתכם בעונה הקרובה! מוכנים?

הקלאסיקות

פשוטים, טעימים, ותמיד מענגים!

מרקי קטניות קלים להכנה

קטניות זה בריא ובריא זה קטניות!

מהבית של סבתא

נוסטלגיה בכל טעימה וטעימה!

עוד מתכוני מרקים טעימים

עוד כמה רעיונות אחרונים ודי!

יש לכם שאלות על אחד ממתכוני המרק באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

אהבתם? נפתח התיאבון לעוד?
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לעוד רעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

4 Comments

  1. האתר פשוט מטורף אנחנו כל הזמן משתמשים בו במשפחה הוא נדיר וקליל הכל זמין בבית ובלי מאמץ וכמובן בטעם מושלם רק רצינו להודות לך על הכל אנחנו יודעים שזה קשה כל פעם להעלות וכו' אבל זה מטורף תודה רבה רבה ויישר כח

  2. 5 stars
    למותר לציין שהמרקים נראים ממש ממש טובים, טעימים ומפנקים יאמי??? כל הכבוד ויישר כח!!!❣תבורכנה הידיים אמן!!!❣??????❤❤❤?????

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *