עוגת גבינה בית מלון
אין עוגה יותר אייקונית מעוגות הגבינה של בתי המלון! קבלו מתכון לעוגת גבינה בול כמו בבית מלון, יפהפיה ואסתטית עם רכות מופלאה, וטעמי גבינה עשירים שיסחחרו לכם את החושים. עוגה קלילה והכי פשוטה להכנה!
עוגת גבינה בית מלון

אין עוגה יותר אייקונית מעוגות הגבינה של בתי המלון המהממות שמפתיעות את כולם בטעם מושלם1
קבלו מתכון לעוגת גבינה בול כמו בבית מלון, יפהפיה ואסתטית עם רכות מופלאה, וטעמי גבינה עשירים שיסחחרו לכם את החושים.
עוגה קלילה ופשוטה להכנה, בלי הקצפות ובלאגנים, רק מערבבים וישר לתנור. והתוצאה? פשוט אין דברים כאלה!
מתכון באדיבות: דור אמגר
[button color="grey" size="medium" link="https://metukimil.co.il/tag/דור-אמגר" icon="" target="false" nofollow="false"]ספר המתכונים של דור אמגר[/button]

[adinserter block="2"]
אהבתם את המתכון? ספרו לכולם!

ציוד
המצרכים
- 1 קילו גבינה 5%
- 2 שמנת חמוצה 9%
- ½ כוס סוכר
- 1 אינסטנט פודינג וניל
- 6 ביצים
- 1 כוס קמח
- 4 כפות קורנפלור
- 2 כפיות תמצית וניל
- 1 שקית סוכר וניל
- 1 שקית אבקת אפייה
אופן ההכנה
- מערבבים את כל המצרכים יחד במטרפה בקערה גדולה עד שמקבלים תערובת אחידה ללא גושים.
- שופכים לתבנית, ומכניסים לאפייה בתנור שחומם מראש על 150 מעלות. אופים במדף האמצעי חצי שעה בחום של 170 מעלות אז חצי שעה נוספת על 150 מעלות עד שהעוגה מתקשה
- לשים לב שהעוגה לא משחימה עד הסוף (נשארת קצת לבנה למעלה כמו בתמונה)
- לאחר סיום האפייה, חורצים ריבועים. אוכלים רק כשהיא ממש הצטננה

[adinserter block="4"]
שאלות נפוצות: עוגת גבינה
| יש מצב להוריד כמות של ביצים? לא.. אלא אם כן את עושה בתבנית קטנה יותר. |
| יש מצב להוריד כמות של ביצים? לא.. אלא אם כן את עושה בתבנית קטנה יותר. |

הכנתם? נשמח לשמוע איך יצא בתגובות למטה!
רק עוד דבר אחד אחרון!
מתכון הזה הינו חלק מאוסף
מתכוני עוגות גבינה מושלמים. אל תפספסו!

איזה גודל תבנית זה 26? תבנית חד"פ גדולה?
היי שושנה!
תבנית מרובעת בינונית.
בהצלחה 🙂
האם יש להכין בטורבו או אפיה רגילה?
אפייה רגילה.
אפשר לקצץ בכמויות לחצי בדיוק?
כמובן!
לא מובן כמה כפות של אינסטינקט פודינג וניל.
היי מור, חבילה אחת שלמה = 80 גרם. בהצלחה!
האם אפשר להחליף את הקמח חיטה בקמח ללא גלוטן ובאיזה קמחים?
היי סמדר, במקום להחליף היינו ממליצים ללכת על מתכון שהוא ללק קמח וללא גלוטן מראש, בבקשה >> כאן.
האם ניתן להשתמש בקמח מלא או קמח קוסמין במקום קמח לבן?
היי איריס, יוצא פחות טעים אבל אפשר.
טרם יש תמונה או לא הכנתי , בדרך למטבח להכין
איזה כיף לשמוע מיכל! מתרגשים לשמוע איך יצא לך, וכמובן שאת מוזמנת לשתף תמונה או שתיים גם עם שאר החברים בקבוצת האוכל שלנו בפייסבוק? מותר להשוויץ 😉
קישור להצטרפות: https://www.facebook.com/groups/metukimgroup/
נראת עוגה מאוד קלילה וטעימה, היום אנסה להכינה .
אם אכין אתה לפי התמונה אפרסם
במה אפשר להמיר את הפודינג בעוגת הגבינה?
למטרת ייצוב העוגה אפשר להחליף 1 אינסטנט פודינג בחצי כוס קורנפלור והעוגה תצא נהדר!
שאלה? האם אפשר להשתמש בקמח כוסמין?
היי איריס, יוצא פחות טעים אם לא מערבבים היטב אבל בהחלט אפשר.