| |

5 מתכונים לארוחת שבת, שימלאו לכם את השולחן ויגרפו מחמאות אחד־אחד! בכל שבוע מחדש, מגיעה השבת ואיתה ההכנות לארוחה. לפעמים התחושה היא שצריך לעבוד הרבה מדי כדי להגיש ארוחת שבת מכבדת, שמונה כמה מנות: מנות ראשונות, מנה עיקרית, תוספת וקינוח. ואם נודה על האמת – לא תמיד שילוב המנות זו עם זו יוצא מוצלח כל כך.

מתכונים לארוחת שבת

לכן החלטנו לרכז עבורכם אוסף מתכונים לארוחת שבת. כל המתכונים קלים, מהירים להכנה, משתלבים נהדר וביחד הם פותחים וסוגרים לכם את הארוחה; מהמנה הראשונה ועד לקינוח מושלם. לא משנה מי יאכל, איזה בן בית יסב את השולחן או איזה אורח יבוא לארוחה – המתכונים האלה ירשימו את כולם והמנות יתחסלו בטרם תגישו אותן, אבל גולת הכותרת לעומדים במטבח ביום שישי – אף אחד לא יאמין לכם שעבדתם זמן כה מועט במטבח!

אז אילו מתכונים לארוחת שבת אספנו בשבילכם הפעם? למנות ראשונות או כתוספת נכין כרובית אפויה וסלט גזר בטעם לימוני מיוחד. למנה עיקרית נכין סיר של קציצות מתובלות שיגנבו את ההצגה לכל מנה עיקרית אחרת. נכין בתור תוספת פוטטוס קריספיים במיוחד לצד רוטב צ'ילי ולקינוח נגיש עוגת שוקולד אוורירית, פרווה כמובן! התפריט המושלם לארוחת שבת מפנקת וחגיגית!

מוכנים? בואו נתחיל!

1

איך אפשר לפתוח את ארוחת השבת ללא מנות ראשונות וללא כרובית אפויה בייחוד?! כן, הכרובית לא מטוגנת, היא אפויה בתנור ואחרי שתנסו את המתכון הזה תשאלו את עצמכם למה עד עכשיו טיגנתם בכלל. המתכון הזה הוא אחד הקלים ושילוב הכרובית עם רוטב הצ'ילי פשוט משגע חושים!

כרובית אפויה עם רוטב צ'ילי
הכרובית שמטריפה את החושים. כרובית בתנור עם רוטב צ’ילי – שילוב קטלני!
הכינו את המתכון

2

קבלו כוכב חדש במגוון הסלטים שתגישו בארוחת השבת: סלט גזר מנצח בטעם לימוני מיוחד. סלט שבו כל הרכיבים בריאים ומזינים, מרענן מאוד לאכול אותו לצד ארוחה חמה וקל כל כך להכנה עד שהוא לא משאיר לכם ברירה או תירוצים שלא להכין אותו! תכינו ותופתעו לגלות איך הוא משדרג את הארוחה!

סלט גזר מנצח בטעם לימוני מיוחד
עשיר בהמון רכיבים בריאים ומענגים
הכינו את המתכון

3

קציצות עוף ברוטב – המנה הבשרית והעיקרית שתוגש מבין המתכונים לארוחת השבת ותגנוב את ההצגה. המתכון פשוט מאוד להכנה, הקציצות שמתקבלות יוצאות אווריריות יחסית והרוטב עשיר במיוחד! אין בן בית שיוותר על הקציצות האלה – במיוחד הילדים. תכינו הרבה ותגישו מעט – אחרת לא יישאר מקום לקינוח!

קציצות עוף ברוטב משגע שילדים אוהבים
גם קלות וגם מזינות. קציצות שכל הילדים אוהבים בטעם נוסטלגי של פעם!
הכינו את המתכון

4

פוטטוס קריספיים וטעימים – התוספת המושלמת לצד מנה עיקרית שכולם יחטפו. המתכון מושלם ומזכיר הפוטטוס שכולנו אוהבים לקנות, יוצאים כל כך טעימים שבא לוותר על שאר המנות ולטרוף אותם! קריספיים מבחוף ורכים מבפנים. חובה לשלב את מתכון הזה במתכונים לארוחת שבת כי אין ספק שהמנה הזו פותחת בתחרות רצינית על שולחת השבת!

פוטטוס קריספי וטעים
רך וטעים בעטיפה זהובה
הכינו את המתכון

5

איך אפשר לסיים ארוחה מושלמת ללא קינוח מושלם, במרקם שוקולדי, אבל אוורירי? קבלו מתכון לעוגת שוקולד מטורפת, עוגה פרווה שמתאימה להגשה בערב שבת לצד הקפה בסיום הארוחה. המתכון לוקח 10 דקות להכנה ופשוט כל כך שגם אם אין לכם ניסיון בהכנת עוגות, העוגה הזו תצא לכם מוצלחת, תגרוף מחמאות ותתחסל! ותהיו בטוחים שמהרגע שתכינו אותה פעם אחת היא תיכנס לראש הרשימה שלכם של מתכונים לארוחת שבת!

יש לכם 10 דקות? עוגת שוקולד פרווה מפנקת שכל אחד מכין!
עוגת שוקולד פרווה טעימה במיוחד ואוורירית!
הכינו את המתכון

מתכון בונוס לאקסטרא פינוק:

6

יש משפחות שלא פותחות את ארוחת השבת או ארוחת החג בלי הדג החריף ובלי הרוטב החריף שנספג בחלת השבת. קבלו מתכון לדג בתנור, דג סלמון אפוי במרינדה חריפה. הדג נראה מעולה ויוצא עסיסי וטעים עוד יותר. אוהבים חריף? זה בהחלט הדג בשבילכם! אחרי שטועמים מבינים – לא פותחים ארוחת שבת או חג בלי הדג הזה!

דג סלמון אפוי בתנור במרינדה חריפה
מפוצצים את שולחן השבת בחריפות מענגת עם מתכון הסלמון משגע הזה!
הכינו את המתכון

נפתח החשק? עשרות מתכונים לארוחת שבת במרחק לחיצה אחת

יש לכם שאלות על אחד מהמתכונים באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לרעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

2 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *