| | | | | |

אוהבים דג בתנור? אוסף מתכונים מנצחים לכמה סוגי דג בתנור במיוחד בשבילכם – לארוחת השבת, לאירועים מיוחדים ולמעשה לכל מועד!

רכולנו נודה שאחרי שהרשמנו את כולם במנות מפוצצות של ארוחות החג, עכשיו ימי השגרה מאתגרים יותר ומרוב שהכנו כל כך הרבה מתכונים אנחנו כבר לא יודעים ממה להתחיל ואיך. יש גם כאלה שיסכימו שמתחשק להם להתחדש במתכונים חדשים ומרעננים שיכולים להתאים לכל מועד, לא דורשים הרבה זמן עבודה ועדיין ירשימו את המשפחה והאורחים ויהיו הטעימים ביותר בארוחה!

כל אחד מהמתכונים באוסף פשוט ביותר להכנה, בריא ומזין, אפוי בתנור ולא מטוגן. כל הדגים באוסף יוצאים עסיסיים מאוד, מתובלים היטב ובכלום מאמץ יש לכם ארוחה משגעת! מתכונים דג מנצחים מסוגים שונים אבל המשותף להם – כולם טעימים ויש גם כמה מפתיעים אז לגלול למטה!

מוכנים? בואו נתחיל!

1. פילה אמנון בתנור, שוחה במרינדה מטריפת חושים ומשגע את הטועמים! מתכון שמתאים גם לשומרי משקל, מזין, בריא ובעל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד. מתכון לדג בתנור שיוצא משובח וחגיגי, מתובל בחרדל ותבלינים ומתאים לארוחת שבת, לאירועים מיוחדים ואפילו ליום־יום!

מתכון פילה אמנון דיאטטי ועסיסי בתנור
מנה דיאטטית ומצויינת לאיזון, שמירה על שיגרה ודיאטות שונות ומגוונות במיוחד.
הכינו את המתכון

2. מתכון לדג סלמון אפוי בתנור, הדג הקלאסי שאין אוהב דגים שלא יתאהב במנה הזו. המתכון כמו הדג, קלאסי, קל להכנה בתיבול עדין שנועד לשדרג את טעמו המעודן של הדג רק המעט. המתכון מתאים לכל מועד, בייחוד כשאין הרבה זמן להכין ועדיין רוצים ליהנות ממנת דג איכותית. הדג מתאים להגשה גם לשומרי משקל לצד סלט ירוק – פשוט מעדן!

דג סלמון בתנור פשוט וקל בציפוי מעלף
דג סלמון אפוי בתנור, מתובל בעשבי תיבול, אגוזים ופיסטוקים. מנה בריאה, מזינה ובעלת ערכים תזונתיים גבוהים!
הכינו את המתכון

3. יש משפחות שלא פותחות את ארוחת השבת או ארוחת החג בלי הדג החריף ובלי הרוטב החריף שנספג בחלת השבת. קבלו מתכון לדג בתנור, דג סלמון אפוי במרינדה חריפה. הדג נראה מעולה ויוצא עסיסי וטעים עוד יותר. אוהבים חריף? זה בהחלט הדג בשבילכם! אחרי שטועמים מבינים – לא פותחים ארוחת שבת או חג בלי הדג הזה!

דג סלמון אפוי בתנור במרינדה חריפה
מפוצצים את שולחן השבת בחריפות מענגת עם מתכון הסלמון משגע הזה!
הכינו את המתכון

4. כשאומרים דג בתנור לא חושבים על מאפה סלמון בתנור שלוקח דקות ספורות להכין ויגנוב את ההצגה מכל מנה שתוגש באותה ארוחה! המאפה מורכב מדפי פילו קריספיים העוטפים סלמון רך ועסיסי ומשודרג בתרד ובבצל. מעכשיו לא צריך להמתין לאירוע מיוחד כדי ליהנות ממאפה חגיגי כזה! בכל פעם שתכינו את המנה הזו, האירוע יתרחש אצלכם בבית וללא כל מאמץ!

מאפה סלמון בתנור מוכן בקלי קלות
בעטיפה קריספית וטעם מעולה
הכינו את המתכון

5. ארוחת דגים חגיגית ומשגעת שתשרשים את כל המשפחה והאורחים בכל מועד! קבלו מתכון לדג לברק מושלם, אפוי בתנור שיוצא עסיסי במיוחד ומשודרג בעשבי תיבול ותבלינים. המתכון קל מאוד להכנה ובכלום זמן תהיה לכם חגיגה אמיתית של ארוחה! מומלץ להכין ולהתפנק מארוחה חגיגית במיוחד!

דג לברק בתנור חגיגי
עסיסיות מטריפה עם טעם מושלם
הכינו את המתכון

נפתח החשק? עשרות מתכוני דג במרחק לחיצה אחת

יש לכם שאלות על אחד ממתכוני דג בתנור באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לרעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *