| | | | |

5 מתכונים מהירים שחובה להכיר! חזרנו לשגרה ואיתה חזר העומס הנלווה של עבודה ומסגרות לילדים, חוגים, פעילויות, ריצות, דאגות ומה לא?! אז כדי שתהיה דאגה אחת פחות בימים העמוסים ריכזנו עבורכם 5 מתכונים מהירים, קלים להכנה וטעימים של המשפחה תאהב – כן, גם הילדים.

אין ספק שבימי השגרה קשה להקפיד על תזונה בריאה, כי לפעמים מרוב עומס, אין זמן להכין אוכל בריא או שפשוט קשה לעקוב אחר התזונה של הילדים. המתכונים שריכזנו עבורכם הם מתכונים מהירים להכנה, יש בהם את כל הערכים התזונתיים בדרך זו או אחרת ולא צריך לריב עם הילדים כדי לוודא שהם אוכלים אוכל מזין.

לכל מתכון יש ייחוד משלו, טעים מאוד ומיוחד בתיבול וכמעט כל המתכונים מתאימים להגשה בכל ארוחות היום – כך שאתם צריכים למצוא רבע שעה ביום ודאגה אחת תרד מכם כבר באותו היום!

מוכנים? בואו נתחיל!

1. אורז מג'דרה מנצח בסיר אחד! המג'דרה שכולנו מכירים ואוהבים במתכון הכי קל להכנה והכי טעים שתטעמו! אפשר להגיש לצד סלט עשיר או לצד כל מנה בשרית שבחרו ויש לכם ארוחה אליפות. המתכון הזה הוא אחד הטובים למג'דרה, מתכון שילדים אוהבים מאוד וכשאין זמן להתעסק בהפקת ארוחת צהריים, המתכון הזה נהדר לצד ירקות חתוכים.

אורז מג'דרה מנצח בסיר אחד
אורז מג'דרה טעים במיוחד, יחד עם סלט ויש לכם ארוחת צהריים מושלמת ומלאה בבריאות!
הכינו את המתכון

2. פריטטה מעלפת במחבת! מנה נהדרת להכנה בימים עמוסים. אפשר להכין במהירות ולהגיש בכל שעות היום וכל בני המשפחה ובעיקר הילדים יטרפו את המנה במהירות! מנה מזינה מאוד ומשביעה וכשמגישים אותה לילדים דאגה אחת יורדת מהראש באותו היום. נסו ולא תאמינו כמה שזה טעים!

פריטטה מעלפת במחבת אחת ו…זהו!
קבלו את כוכבת הערב  – פריטטה מהבילה, משביעה וטעימה בטירוף. 4 ביצים, 3 תפוחי אדמה ומחבת אחת

3. אם מדברים על מתכונים מהירים זה אחד המתכונים המהירים שאפשר להכין. מתכון לתפוחי אדמה בתנור שמזכירים בטעם את אותם הפוטטוס שכל הילדים מזמינים בגללם מנת המבורגר. המתכון קל מאוד להכנה – לוקח 5 דקות להכין, ויוצא כל כך טעים שלוקחת דקה אחד לחסל. ניתן להגיש כתוספת, לצד סלט טעים או ירקות חתוכים או פשוט לזלול עם קטשופ כמו שכולנו אוהבים.

תפוחי אדמה בתנור בטעם מטורף
מתכון של תפוחי אדמה בתנור, שמכינים במהירות וזוללים במהירות גבוהה יותר.
הכינו את המתכון

4. לכל מי שחזר להקפיד קצת על התזונה, מתכון לרצועות חזה עוף במחבת שאף אחד לא יכול לעמוד בפניו! אפשר להכין מחזה עוף או מפרגית ומתקבלת מנה טעימה, משביעה ובריאה מאוד. והכי חשוב שכל בני המשפחה יתלהבו מהמתכון הזה! המתכון לוקח כ־25 דקות הכנה, אפשר להכין בימים עמוסים ולשמור על תזונה בריאה וטעימה במיוחד.

מתכון חזה עוף במחבת ב-5 דקות דיאטטי ובריא!
מתכון רצועות חזה עוף פשוט שמכינים בקלי קלות לארוחה גם משביעה וגם בריאה!
הכינו את המתכון

5. גולת הכותרת של האוסף – רולדת אומלט ירקות אגדית, מזינה וטעימה! המתכון הזה הוא אחד המתכונים המלהיבים והטעימים שגורפים מחמאות בכל פעם מחדש. זה אחד המתכונים המהירים שיש להכנה. הכנת המתכון לוקחת 2 דקות ומתקבלת מנה עשירת טעמים, עם מרקם חלומי ובריאה מאוד. תכינו ותגלו שאין בן בית שיוותר על המנה הזו! גם הילדים!

רולדת אומלט ירקות נדירה ב-2 דקות
חווית טעמים עשירה ורחבה
הכינו את המתכון

נפתח החשק? עשרות מתכונים מהירים במרחק לחיצה אחת

יש לכם שאלות על אחד מהמתכונים באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לרעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *