| | | |

גם אתם מחפשים מה אפשר לעשות עם תותים? במיוחד עכשיו כשאנחנו בשיאה של עונת התותים החורפית ומוצאים אותם גודשים את כל השווקים והבסטות (למרות שבינינו.. הוא נראה הכי קיצי!). הפרי האדום והאהוב חוזר, ועכשיו יותר מתמיד מומלץ לשלב אותו בכל מיני עוגות וקינוחים נפלאים, שידאג לקשט לכם את כל מעדן מפנק שתבחרו בצבעי אדום מושכים וטעמים מתקתקים ועשירים.

תות השדה הוא פרי כזה שתמיד מככב במטבח המתוק ומשדרג את כל מה שבא אתו במגע, ובטח קורה לא פעם אחת שקונים כמות גדולה של תותים מפתים ואז מוצאים את עצמכם מגרדים את הראש מול המקרר ומתלבטים מה לעשות (מהרר!!) לפני שיתקלקל! בדיוק בגלל זה באנו והבאנו לכם כמה רעיונות למתכוני תותים שבטח תאהבו.

במקבץ הזה תוכלו למצוא את המתכונים עם תות הכי מתוקים ומוצלחים, שכל אחד מכם יוכל להכין בבית בקלי קלות (לא צריך שף מקצועי, מבטיחים!). החל מהקלאסיקות שכולנו מכירים ואוהבים, לעוגות הגבינה תות שתמיד מרגש לטעום, ועד לקינוחי תות הנוסטלגיים שמנגנים זיכרונות של ילדות בכל ביס. קבלו 15 מתכוני תותים קלים ומיוחדים לכבוד עונת התותים!

הקלאסיקות האהובות:

עוגת תותים וגבינה
טעם נהדר במרקם מענג
הכינו את המתכון

1. אחת העוגות האלה שאיך שמכינים אותן הם תמיד יפות כמו יצירת אומנות, אבל לא רק, הן גם מאוד טעימות! עוגת תותים וגבינה עשירה ונהדרת שתמיד מקשטת את השולחן!

ג'לי תות עם קצפת צמחית
טעם עשיר במראה מהמם
הכינו את המתכון

2. אין מתוק ופשוט מזה לאירוח בשבת! קינוח כוסות של ג'לי תות עם קצפת עשירה ועננית בשילוב טעמים מענג מחדש בכל ביס וביס. כמה קל ככה טעים!

עוגת תותים בקצפת שכל אחד מכין
שילוב טעמים משגע במראה מהמם
הכינו את המתכון

3. עוגת הביסקוויטים הכי קלאסית שכולנו אוהבים ומכירים חוזרת בפיצוץ של מתיקות עם שילוב טעמי ג'לי תותים וקצפת וניל חלומית פשוט מענג. ביס אחד ואתם מכורים!

חשבתם שגמרנו?
חגיגת המתכונים עוד בהתחלתה:

עוגות תות גבינה

עשירות, קלות, ותמיד מענגות!

מתכוני תות
צילום: סוניה לוי

עוגות תותים וקינוחים

המתכוני תותים שתמיד כדאי להכיר!

הנוסטלגיים

טעם מתוק של ילדות בכל ביס וביס!

יש לכם שאלות על מתכוני תותים שבאוסף? אל תהססו לשאול למטה!

אהבתם? נפתח התיאבון לעוד?
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לעוד רעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *