| | | |

5 מתכונים של ארוחות ערב שישדרגו את השבוע שלכם, יפנקו את הילדים וישמרו על תזונה בריאה במקביל. אין כיף גדול יותר מארוחת ערב איכותית, טעימה ומפנקת, שמכינים בקלות ובכלום זמן ושכל המשפחה תאכל בהנאה גדולה! 5 מתכונים משגעים ויש מתכון בונוס כי היה לנו קשה מאוד לבחור ובכל זאת, רצינו לעזור לכם ולסגור לכם דאגה אחת לכל השבוע!

אז אנחנו יודעים שימי השגרה הם ימים מטורפים עבורכם ואיכשהו כולנו מגיעים לשעות הערב בלי הרבה כוח, ולכן דאגנו לכם לארוחה אחת מפנקת ומזינה ביום, בכל יום שתבחרו ואתם מסודרים! ארוחות ערב משגעות אחת־אחת ואולי תמצאו לנכון להכין כמה מתכונים יחד ביום אחד, אבל זה כבר שלכם! כך או כך, אנחנו מבטיחים לכם שבוע מפנק בהרבה אם תכינו את כל המתכונים האלה. כי אין כיף גדול יותר מלסיים יום בחיוך.

אז בין 5 מתכונים לארוחות ערב תמצאו שני סוגי סלטים עשירים ומיוחדים ברכיבים שלהם: סלט טונה מרענן עם נבטים, תפוחי אדמה ושלל ירקות טריים וסלט ניסואז המכיל גם ביצה ורק צורת ההגשה שלו יוצרת חשק עז לאכול! ואם כבר מדברים על בריאות אז קשה לוותר על סלט קינואה עטיר הברזל, שממלא את הבטן ומשאיר תחושה קלה לאחר שאוכלים אותו. בין המתכונים ניתן למצוא גם לביבות ירק עשירות בירק ומזינות לא פחות עם מגוון מטבלים שמשדרגים כל ביס וכמובן שקשה היה לוותר על מתכון של לחמניות פסטו מטריפות שלא באמת צריך משהו נוסף ליד. אז לפחות לשבוע הזה, הסירו דאגה מליבכם ותפנקו את המשפחה עם ארוחות ערב צבעוניות, מזינות ומפנקות במיוחד שגם קל להכין.

מוכנים? בואו נתחיל!

1

סלט קינואה טעים ובריא
מנה בריאה ומהממת, כל כך משביעה שאפשר לאכול רק אותה!
הכינו את המתכון

סלט קינואה הוא סלט עשיר בוויטמינים הנדרשים לחיזוק הגוף והמערכת החיסונית, סלט טעים וממלא, שלא משאיר תופעות לוואי שלאחר הארוחה ואף משאיר תחושת קלילות. סלט מזין ביוחד שמומלץ לשלב בתפריט השבועי וליהנות מכל הטוב שהוא מציע! מובן שהשלט בתיבול מושלם שמדרג כל ביס!

2

לחמניות גבינה ופסטו משגעים
מאפה נהדר שמתאים במיוחד לאירוח חלבי או אפילו לארוחת ערב קלילה.
הכינו את המתכון

לחמניות גבינה ופסטו מושלמות לכל ארוחה! מתוך המתכונים של ארוחות ערב זה מתכון שישתלב נהדר בכל ארוחה שמופיעה באוסף זה ובעם כל ארוחה שתכינו בכללי! לחמניות מפנקות עם טעם עשיר שהילדים זוללים כמו פיצוחים. כל כך טעימות שלא צריך כלום ליד!

3

לביבות ירק אפויות עם מתבלים מעולים
 לביבות ירק אפויות עסיסיות, רכות מבפנים וקריספיות מבחוץ

לביבות ירק זו מנה שכולם אוהבים – מקטן ועד גדול, וכדי שהמנה תתאים ממש לכל אחד במשפחה המתכון מכיל כמה סוגי מתבלים, שכל אחד יותר טעים מהשני וכולם משדרגים כל ביס! ארוחה קלה ביותר להכנה וכיף לשבת ולבלות זמן איכות עם המשפחה, כשכל אחד זולל את הלביבות עם המטבל המועדף שלו!

4

רביולי ברוטב שמנת פטריות עם בטטה
מנה משגעת, מפנקת ומנחמת לערב קריר
הכינו את המתכון

ארוחות ערב הן ארוחות שסוגרות יום ארוך וכשמתחשק לאכול מנה מנחמת ומפנקת לאחר יום ארוך במיוחד, רביולי בטטה ברוטב שמנת פטריות זה ללא ספק המנה המומלצת! מנה חמה, טעימה, מזינה ואין מה לומר – הכי מפנקת שיש וכל המשפחה תאכל עד שתחסלו את הסיר!

5

סלט טונה בריא, עשיר ומהיר
סלט טונה מרענן, מהיר הכנה ועשיר!
הכינו את המתכון

ארוחות ערב הן ארוחות קלות יחסית וסלט טונה הוא סלט קל להכנה ומשאיר תחושת קלילות לאחר שאוכלים אותו! זה אחד הסלטים הפשוטים שיש והכי טעימים שיש. מתכון מהיר ותקבלו סלט עשיר במיוחד שמכיל גם פטה עיזים וגם תפוחי אדמה בין שלל הירקות והוא פשוט מנה חגיגית לסיום יום שגרה!

6

סלט ניסואז הכי מושלם לארוחת בוקר
בצבעים מהממים וחווית טעמים עשירה
הכינו את המתכון

כאמור, היה לנו קשה לבחור וסלט ניסואז הוא לא בדיוק סלט טונה רגיל אז החלנו לפנק אתכם בעוד סלט עשיר וצבעוני, שכל ביס שלו שווה בריאות, עם צורת הגשה מרהיבה ומגוון ירקות שקשה לוותר עליהם. סלט טעים וקל ביותר להכנה ומכיל גם ביצה קשה.

נפתח החשק? עשרות מתכוני ארוחות ערב במרחק לחיצה אחת

עוד אוספים מעניינים שחובה להכיר >>>

יש לכם שאלות על אחד מהמתכונים באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לרעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *