| | | | | | | | | | |

3 מתכונים למרק שיגרמו לכם להשאיר את התרופות במגירה ולהתגעגע לסבתא! אין אוכל מנחם ומזין יותר ממרקים בחורף. הם תמיד עשירים וכולנו זוכרים את אותם הימים, שבהם היינו חולים וסבתא הייתה מייד שולפת איזה מרק טעים שתמיד גרם לנו להרגיש טוב יותר. אז גם אם נדמה שאת המרקים של סבתא רק היא יכולה להכין, תשמחו לדעת שגם אתם יכולים להכין מרקים בריאים, טעימים ומפנקים.

מתכונים למרק

אז כדי שתוכלו לעבור את החורף בבריאות טובה ובחיוך דאגנו לכם וסידרנו לכם מתכוני מרקים מזינים כל כך, שאם תקפידו לאכול מהם לאורך עונת החורף, ללא ספק תעברו את החורף בקלות. 3 מתכונים של מרקים קלים מאוד להכנה וכל אחד יכול להכין בבית, בדיוק כמו סבתא! כל המרקים טעימים ומפנקים, אחד יותר מהשני, ואם תשלבו אותם בתפריט השבועי יהיה לכם חורף חם ומפנק במיוחד!

אז בין 3 מתכוני מרקים יש לכם מרק כתום עשיר מאוד וסופר מזין, עם מרקם קרמי מפנק שכיף לאכול ביום קר, יש לכם מרק עדשים ירוקות, שמכינים במהירות ובקלות ומתקבלת ארוחה משביעה, בריאה ומפנקת וכמובן, קשה לוותר על מרק ירקות קלאסי עם קציצות עוף טעימות שכל הילדים ישמחו לאכול. כי לא משנה כמה המרק מיוחד, מרק עוף עם ירקות מנצח תמיד!

כל המרקים קלים להכנה, טעימים, מחממים את הגוף ואת הנפש וללא ספק מעלים חיוך ביום חורפי. לכל מרק יש איכויות שונות וערכים תזונתיים גבוהים שמסייעים לחיזוק הגוף ולשמירה על המערכת החיסונית. כי כשסבתא אומרת, אז סבתא יודעת! אין כמו תרופות של סבתא ולו רק בתור נחמה וחיוך, שאפשר לקבל רק ממנה! עכשיו, ברור נשאר לכם רק להחליט אזיה מרק להכין מתי ואם להוסיף שקדי מרק או קרוטונים!

מוכנים? בואו נתחיל!
מרקים מתכונים

1

מרק כתום מתכון מנצח ומנחם
ארוחה מזינה ועשירה בוויטמינים שתמיד כדאי להכין למשפחה – חווית טעמים מענגת במיוחד!
הכינו את המתכון

מרק כתום עשיר במיוחד! נוסף על סיבים תזונתיים ושלל ויטמינים, ירקות כתומים גם עשירים בפיגמנטים המסייעים בשמירה על תאי העור. עכשיו, יותר מתמיד ולאחר חשיפה מרובה לשמש, זה זמן מצוין לאכול ממנו ולטפל בנזקי הקיץ. מתכון קל למרק טעים עם מרקם קרמי שכיף לאכול ממנו ורק חיוך יעלה על פניכם!

2

מרק עדשים ירוקות פשוט וטעים 
 מתכון מרק קל ומהיר לחסרי הסבלנות בינינו, כל כך טעם שחובה להכין!
הכינו את המתכון

מרק עדשים ירוקות משגע! בין 3 מתכונים למרק, המתכון הזה הוא מרק מהיר ביותר להכנה! כלום זמן עבודה, השרייה מהירה שלוקחת 20-15 דקות ויש לכם מרק טעים, מזין וממלא לכל המשפחה! למי שלא יודע, עדשים ירוקות עשירות בוויטמינים, בחלבונים ובסידן ויש לכם סגולות גבוהות לחיסון הגוף!

3

מרק ירקות עשיר מנחם וטעים ברמות
לגרות את כל המשפחה בריחות מטריפים עם חווית טעמים מענגת שכולם מחסלים!
הכינו את המתכון

מרק ירקות עם קציצות עוף! בין 3 מתכונים למרק לא יכולנו לוותר על המרק הזה – מרק חורפי קלאסי, עם ארומה נוסטלגית, שהכי מזכירה את סבתא וטעם שאין לו. מרק קל להכנה, עשיר בירקות ובשלל ויטמינים, טעים, מפנק והכי כיף לאכול ממנו ביום קר! מרק שכל הילדים אוהבים!

נפתח החשק? עשרות מתכונים למרק במרחק לחיצה אחת

עוד אוספים מעניינים שחובה להכיר >>>

יש לכם שאלות על אחד מהמתכונים למרק באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לרעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *