| | | | | | | | | |

5 רעיונות לארוחת ערב שיסגרו לכם את היום בחיוך! 5 מתכונים קלים, מזינים ומפנקים שגם הילדים אוהבים וימלאו לכם את השבוע בחיוכים! באמצע השבוע לא תמיד מצליחים להקפיד על ארוחות מסודרות וארוחות צהריים לפעמים נעשות בחטף, על הדרך, כי יש הרבה פעילויות ועמוס מדי להשקיע בארוחה מזינה ומפנקת. בשעת ארוחת הערב כולם נמצאים בבית ואפשר לפחות בארוחה הזו לוודא שכולם אוכלים אוכל מזין ולבלות זמן איכות עם כל המשפחה!

רעיונות לארוחת ערב

לשם כך, סידרנו לכם 5 רעיונות לארוחת ערב עשירה ומפנקת במיוחד! 5 מתכונים לארוחת ערב, מתכון אחד לכל יום בשבוע, מתכונים קלים ביותר וטעימים שכל המשפחה תאכל בהנאה ותלך לישון עם חיוך מרוצה על הפנים. כל מתכון מסדר לכם ארוחת ערב קלה , שלא מכבידה, אבל טעימה מאוד ומזינה. כי בסוף יום עמוס צריך ארוחת ערב מפנקת שתשכיח את העומס, הדאגות וכל הפרעה שפוגשים במהלך היום.

אז בין 5 רעיונות לארוחת ערב יש לכם פשטידת גבינות מדהימה, שאפשר לשדרג עם תוספות שאוהבים והילדים יזללו! יש פשטידת בטטה עם גבינות, עשירה וטעימה, שמכינים בקלות. יש קציצות ירק אפויות, מטריפות וממכרות! יש קציצות מנגולד, לביבות, עשירות בירק שפותחות תחרות רצינית עם כל לביבה אחרת ולאוהבי הפטריות פינקנו אתכם בפשטידת פטריות ובצל משגעת!

כל המתכונים קלים להכנה ומהירים, שאפשר להכין גם כשעייפים אחרי יום עמוס. כל המתכונים טעימים, מזינים וממלאים, לא צריך אף תוספת ליד ואף אחד לא יישאר רעב! מיותר לציין שכל המתכונים גם מושלמים להכנה גם לארוחת צהריים, במיוחד בימים עמוסים וכשאין זמן להשקיע! אנחנו דאגנו לכם ל־5 רעיונות לארוחת ערב עכשיו התפקיד שלכם להחליט באיזה יום להכין כל מתכון! בתיאבון ושיהיה לכם שבוע טעים, מפנק ומחייך במיוחד!

מוכנים? בואו נתחיל!

1

פשטידת גבינות ואטריות קלה להכנה
פשטידת גבינות טעימה ומפנקת, קלה להכנה . פשטידה שילדים תמיד אוהבים!
הכינו את המתכון

פשטידת גבינות משגעת, הארוחה שילדים הכי אוהבים! מתכון קל בטירוף לפשטידה משגעת, שאפשר לשדרג עם גבינות נוספות ותוספות והיא תמיד יוצאת טעימה! בין 5 רעיונות לארוחת ערב, זה ללא ספק מתכון שמכינים כשרוצים 'ללכת על בטוח' עם ארוחת ערב קלילה !

2

פשטידת בטטה וגבינות קלה להכנה
מערבבים אופים ונהנים סופר יפה ומזינה שתתאים לבוקר, לצהריים וגם לערב.
הכינו את המתכון

פשטידת בטטה מתקתקה, עשירה בגבינות שמדרגות כל ביס ושכל הילדים אוהבים! פשטידה אליפות שמכינים בכלום זמן וזוללים בפחות זמן מרוב שהיא טעימה! אחת הפשטידות המיוחדות והמפנקות שיש לארוחת ערב מחייכת! מושלמת גם לארוחת צהריים ואפשר לשדרג גם אותה בגבינות נוספות וירק!

3

קציצות ירק בתנור שנחטפות
מתכון קל ומהיר לארוחת ערב חלבית מפנקת שכל המשפחה תאהב, במיוחד הילדים!
הכינו את המתכון

קציצות ירק אפויות בתנור, מזינות ולא מטוגנות ואין ספק שאפוי תמיד עדיף! קציצות עשירות בירק וממכרות שאוכלים בלי לשים לב. מתכון שמכינים במהירות ומה שקשה זה להמתין בסבלנות עד סיום האפייה, כשריח האפייה ממלא את הבית!

4

פשטידת פטריות ובצל ללא גבינות (עם עושר טעמים מטריף)
פשטידת פטריות ובצל מהממת ויפהפייה ללא גבינות היא המנה האולטימטיבית לארוחה קלה!
הכינו את המתכון

אי אפשר להמליץ על פשטידות בלי לשלב לפחות פשטידת פטריות ובצל אחת! אוהבי הפטריות לא יוכלו להישאר אדישים לפשטידה הזו! מתכון שמכינים במהירות, ללא גבינות ומושלם להגשה גם בארוחת צהריים! פשטידה טעימה ומתובלת כראוי, שכל ביס מיוחד ועושה חשק לעוד!

5

קציצות מנגולד עם עלי סלק
קציצות מנגולד עשירות בירק ובתיבול, קלות להכנה וטעימות שקשה להפסיק לאכול!
הכינו את המתכון

השארנו לכם את קציצות המנגולד לסוף כי לביבות זה אחד המאכלים הכי ממכרים שיש וממש בקרוב מגיע גם חג החנוכה! מתכון פשוט ללביבות יוצאות דופן, עשירות בטעמים של שלל ירק שחובה לטעום פעם אחת לפחות! אצלנו הלביבות אלה יככבו בשולחן החג לצד הלביבות הקלאסיות!

נפתח החשק? עשרות מתכונים לארוחת ערב במרחק לחיצה אחת

עוד אוספים מעניינים שחובה להכיר >>>

יש לכם שאלות על אחד מהמתכונים באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לרעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *