| | | | | |

ראש השנה זה חג מיוחד וכולנו משקיעים כל כך הרבה מאמצים בשולחן הארוחה. עם השקעה כזו חובה להכין גם את המאכלים הכי פשוטים, כמו חלות מתוקות ולחמניות, בדרך הכי מקורית ומיוחדת שאפשר. אז להשלמת האווירה החגיגית הכנו עבורכם אוסף חלות ולחמניות לחג 5+1 בונוס כדי שיהיה לכם מבחר לשולחן החג, שיהיה הכי מדובר בקרב האורחים! המתכונים סופר קלים וכל מתכון יותר יצירתי ומקורי מהשני ולא פחות חשוב – מסמל את ראש השנה!

אוסף חלות ולחמניות לחג

לפעמים נדמה שראינו הכול, ודווקא כשנדמה שראינו הכול מגלים שיש עוד משהו שלא ידענו ולא ראינו. תאמינו לנו – אוסף חלות ולחמניות לחג כמו זה לא ראיתם! כל חלה ולחמנייה כאן זו יצירת אומנות קולינרית וכל אחת מהן תשלב בצורה מושלמת על שולחן החג המושקע שלכם. אם כבר תשקיעו מאמצים בארוחה עשירה, אז חובה להשלים עם חלה מתוקה או לחמניות לקבלת אווירה חגיגית ומיוחדת יותר!

אז איזה מתכונים יש לנו באוסף חלות ולחמניות לחג? יש לנו לחמניות מתוקות בצורת רימון, חלה מיוחדת ומרשימה למראה, לחמניות מטריפות בצורת תפוח עם ארומת קינמון מפנקת, לחמניות מתוקות בצורת דג, חלה מפוארת בצורת כתר שתשלים כל סעודת מלכים והבונוס – אנחנו לא מגלים, אבל זו יצירת אומנות קולינרית שלא יכולנו להשאיר מאחור! תגללו למטה ותגלו. סליחה מראש אם בלבלנו אתכם והקשנו עליכם את הבחירה!

מוכנים? בואו נתחיל!

1

מספר הגרגרים ברימון מסמל את מספר המצוות בתורה ומברכים עליו את ברכת "שהחיינו" בתור תודה לאל על כך שהוא שומר עלינו והביאנו עד הלום. מתכון לחלות מתוקות בצורת רימון שיזכירו לנו להודות על כל הטוב הזה שיש לנו. חלות ביס קלות ומפנקות לאווירה חגיגית במיוחד!

לחמניות מתוקות לחג בצורת רימון
לחמניות מושלמות עם מראה מקורי ומרשים לאווירת החג!
הכינו את המתכון

2

קבלו מתכון לחלה עגולה ומטריפה שנוהגים להגיש בראש השנה ומייצגת את מעגל החיים והשנה הטובה שאנחנו מאחלים לעצמנו. מתכון קל לחלה חגיגית וטעימה שעשויה עם דבש ותמתיק לנו את הערב ואת השנה כולה! חלה מפנקת שכיף להכין ובעיקר לאכול! מתוך אוסף חלות ולחמניות לחג זה המתכון הקל ביותר!

חלה מתוקה לראש השנה חגיגי
חלה מתוקה לראש השנה, בתוספת דבש. קלה להכנה, ייחודית וחגיגית במיוחד!
הכינו את המתכון

3

לחמניות מרשימות בצורת תפוח, כי גם תפוח (בדבש) הוא אחד הסמלים המובילים של ראש השנה, שמסמלים התחדשות ושנה מתוקה. תכלס, סמל או לא סמל, הלחמניות האלה מדליקות למראה וישדרגו כל שולחן ארוחה מעוצב! מתכון קל ללחמניות עם נגיעת קינמון שעושה את כל ההבדל בטעם! מתוך אוסף חלות ולחמניות לחג זה אחד המועדפים שלנו!

מתכון ללחמניות מתוקות בצורת תפוח
מתכון ללחמניות מתוקות לראש השנה. לחמניות ביס בצורת תפוח עם ארומת קינמון מפנקת!
הכינו את המתכון

4

לחמניות מתוקות לראש השנה בצורת דג. הדג מסמל פריון, ידע עשיר ומנהיגות. זהו אחד המאכלים עם הסמליות הכי עמוקה שיש ולחמניות מתוקות בצורת דג יוסיפו ברכה ואווירה חגיגית לערב החג! מתכון נהדר וקל שכל אחד יכול להכין, ואם תבחרו בו מתוך אוסף חלות ולחמניות לחג הוא יהיה הכוכב האמיתי של הערב!

לחמניות מתוקות לראש השנה
לחמניות מתוקות בצורת דג! משגעות בטעם, קלותת להכנה וחגיגיות למראה!
הכינו את המתכון

5

חלה לראש השנה בצורת כתר, חלה מפוארת שמשרה אווירה חגיגית של מלכים! אין ספק שבראש השנה מכינים סעודת מלכים, אז אם כבר להתפנק כמו מלכים אז עד הסוף! מכינים חלה בצורת כתר להשלמת הפינוק. מתכון פשוט לחלה מפנקת עם נגיעות דבש שימתיקו כל רגע בערב החג!

חלה לראש השנה בצורת כתר
חלה מפוארת שמשלימה סעודת מלכים אמיתית!
הכינו את המתכון

מתכון בונוס לאקסטרא פינוק:

6

מבין מתכוני אוסף חלות ולחמניות מתוקות המתכון הזה הוא יצירה קולינרית משגעת ומרשימה למראה שתמשוך תשומת לב מכל מטעם אחר שיהיה על השולחן. חלה טעימה ומרשימה כל כך שהאורחים יספרו עליה לכל מי שהם מכירים גם אחרי שייגמרו החגים!

חלת דבש מתוקה במרקם משגע
חלה מהממת עם טעמי דבש מענגים שבול מתאימה לאירועים שמחים וחגים!
הכינו את המתכון

נפתח החשק? עשרות מתכונים לארוחת שבת במרחק לחיצה אחת

יש לכם שאלות על אחד מהמתכונים באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לרעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *