| |

עוד סוף שבוע בפתח וכבר המחשבות מתחילות לרוץ בתהייה של מה מכינים לארוחות, אבל הפעם זה סוף שבוע מיוחד, סוף החופש הגדול ובסוף השבוע הזה נעשה ונארח את כל מי ומה שלא הספקנו, ולשם כך צריך תפריט איכותי של מתכונים לשבת!

אז הפעם הכנו לכם אוסף 5 מתכוני עוגה לשבת מהירות וטעימות שיענו על כל צורך שיש לכם לפנק את המשפחה והאורחים כפי שראוי לפנק אותם. כי סוף השבוע הזה הוא לא רק סוף שבוע, הוא חגיגה לכולם! הדובדבן שבאוסף עוגות לשבת הוא שכל המתכונים קלים מאוד להכנה, לא תרגישו שעבדתם בכלל ותהיו רעננים לחגוג עם המשפחה והחברים!

אז מה ראוי יותר להגיש בחגיגה מעוגה חגיגית, עשירה ומפנקת?! בין המתכונים לעוגות יש לכם עוגת שמרים מטריפה שבלעדיה סוף השבוע הוא יותר יום חול, יש עוגת שוקולד בחושה שכל ביס ממנה משכר חושים, יש לכם עוגת פצפוצי שוקולד נוסטלגית להעלאת זיכרונות ילדות עם כל המשפחה, עוגת אגוזים מעוטרת בקרם וניל עשיר ומפנק שכל ביס ממנה ממכר, ואם כל זה לא מספיק אז יש לכם את הביס הכי מרענן מגן עדן – עוגת סניקרס קרה ומטורפת שתגיד לכל הטועמים אצלכם בבית כמה שהם מיוחדים עבורכם!

מוכנים? בואו נתחיל!

עוגה לשבת

עוגת סניקרס קלה להכנה

עוגת סניקרס מטריפה! מי שתוהה איך מרגישים בגן העדן חייב לטעום מהעוגה הזו! עוגה משגעת ומרעננת במיוחד, עשויה משכבות שוקולד, קרמל וביסקוויטים. עוגה שהמילה פינוק קטנה עליה, כי זה קינוח של מל(א)כים! מתכון קל להכנה שכל אחד יכול להכין? לא מאמינים? תכינו ותגלו!

עוגת פצפוצי אורז ושוקולד

עוגת פצפוצי אורז מדליקה ונוסטלגית! טעימה בטירוף ומזכירה את העוגות של אמא. מתכון קל מאוד ובכלום מאמץ יש לכם עוגה מעלפת להגיש למשפחה ולאורחים בסוף השבוע ולצאת איתם למסע נוסטלגי של זיכרונות ילדות מאושרים. זו העוגה שתגרום לכם לשלוף אלבומים ישנים ולספר סיפורים, שמעולם לא סיפרתם, לילדים והנכדים!

עוגת אגוזים עם קרם וניל

עוגת אגוזים עשירה עם קרם

עוגת אגוזים עשירה שעושה חשק לעוד ועוד ועוד! עוגה אלגנטית ומפנקת במיוחד, שכל ביס ממנה ממכר! מתכון פשוט להכנה לעוגה מושלמת להגשה בסוף השבוע למשפחה ולאורחים! בעוגה יש קרם וניל עשיר ולא קצפת והקרם משדרג אותה והופך אותה מעוגה פשוטה לעוגה מרשימה שכיף להגיש ולאכול ביחד!

עוגת שמרים פרווה שוקולד

עוגת שמרים פרווה טירוף

סוף שבוע ללא עוגת שמרים זהו לא סוף שבוע אמיתי. מי מכם שהזדהה עם האמירה הזו, העוגה הזו בשבילכם! עוגת שמרים מפנקת במיוחד, כל כך טעימה שחובה לחלוק אותה בסוף השבוע עם היקרים לליבכם! מתכון מהיר הכנה וריח האפייה בבית יגרום לילדים שלכם לעשות כל שתבקשו – ולו רק בעבור ביס אחד מהעוגה החלומית הזו!

עוגת שוקולד בחושה עם נוטלה

עוגת שוקולד בחושה ב-5 דקות

אין תחרות לעוגות שוקולד ומעולם לא הייתה! אז הפעם יש לנו עוגת שוקולד בחושה בשבילכם, קלה להכנה ועשירה במיוחד לסוף השבוע! המתכון לוקח 5 דקות הכנה ואין צורך לדאוג שאין זמן להכין. עוגה כל כך טעימה שהיא תתחסל בפחות מ־5 דקות מרגע שתגישו אותה. מוכנים? למקומות… צאו!

נפתח החשק? עוד אוספים מעניינים >>>

קבלו השראה עם
מגוון מתכונים לעוגות

עוד לא שם?!
בקרו אותנו בפייסבוק ובוואטסאפ לרעיונות חדשים מדי יום!

יש לכם שאלות על אחד ממתכוני עוגה לשבת באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

Similar Posts

2 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *