| | | | | | | | | |

5 מתכונים לארוחת שישי מפנקת! מתכונים קלים, מהירים וללא פשרות על איכות לארוחת שישי משולמת לכל המשפחה, וגם לשבת! בכל שבוע עמוס אנחנו מחכים בקוצר רוח לסוף השבוע ותמיד נשארות קצוות, שלא הספקנו לסגור, ליום שישי. אז כדי להוריד מכם את העומס ביום שישי ולהקל עליכם את עבודת הנמלים במטבח בהכנת ארוחת שישי לכל המשפחה, דאגנו לכם למתכונים מפנקים במיוחד, שמכינים בקלות ובמהירות וטעימים אחד־אחד! כל המתכונים יחד לוקחים אולי שעתיים של הכנה!

מתכונים לארוחת שישי

כמו שאנחנו מחכים ליום שישי, אנחנו גם תמיד מחכים לארוחת שישי טעימה, מפנקת ומנחמת. אז כדי שתעמדו בציפיות של עצמכם ושל המשפחה, דאגנו לכם לאוסף מתכונים לארוחת שישי, שכל אחד ואחד מהם הוא מנה קלאסית מפנקת, מנחמת, מזינה ומעלה חיוך בכל פעם מחדש! מוזמנים להתרווח קצת לקראת השבת, לעבור על רשימת מתכונים לארוחת שישי ולבחור לכם את הארוחה המדויקת לכם, שתיתן לכם קצת מנוחה בדרך!

אז בין 5 מתכונים לארוחת שישי יש לכם שתי ארוחות עשירות שאפשר להכין רק אחת מהן. כל אחת מהמנות כוללת גם פחמימות וגם חלבונים ומכינים את שתיהן בסיר אחד או בתבנית אחת: הראשונה – פסטה קונכיות במילוי קציצות בשר, מנה מרשימה, טעימה ומפנקת! השנייה – עוף בתנור עם תפוחי אדמה, מתכון מהיר ביותר למנה קלאסית שתמיד כיף לאכול! עוד תמצאו בין מתכונים לארוחת שישי לחם פרנה מרוקאי במילוי בשר, שאפשר להגיש בתור מנה ראשונה או בתור עיקרית עם סלט עשיר ליד, סלט סלק אדום שמכינים בכלום זמן, בריא, טעים ומשדרג כל ביס ואם כל זה לא מספיק, אז יש לכם מרק שעועית לבנה עם בשר, טעים, מזין, ממלא ומכינים אותו בקלות ובמהירות!

מוכנים? בואו נתחיל!
מתכונים לשישי

1

פסטה קונכיות ממולאות
פסטה קונכיות במילוי קציצות בשר. מתכון קל לארוחה עשירה ומלאה לכל המשפחה.
הכינו את המתכון

מחפשים רעיונות לארוחת שישי ? תתחילו עם מנה מדליקה למראה, שכיף להגיש לאורחים – פסטה קונכיות גדולות ממולאות בבשר, ברוטב עגבניות עשיר! במקום להכין מנה עיקרית ותוספת בנפרד, פשוט מכינים ארוחה בסיר אחד! ארוחה מלאה, מזינה, טעימה והכי מעלה חיוך שיש! לא יהיה אורח או בן משפחה שיישאר רעב!

2

עוף בתנור עם תפוחי אדמה מעוכים
מתכון קל של עוף בתנור עם תפוחי אדמה בתיבול משגע. מושלם לכל ארוחה!
הכינו את המתכון

עוף בתנור עם תפוחי אדמה זו המנה הכי קלאסית שיש, ואין בנמצא מי שלא יאהב את המתכון הזה! ארוחה מלאה בתבנית אחת, שלוקחת כלום זמן הכנה בפועל ומקבלים את הארוחה הכי פשוטה והכי טעימה שכולם אוהבים! מתכון קל שישאיר לכם הרבה זמן לעיסוקים אחרים!

3

לחם פרנה מרוקאי מתוק
מתכון ללחם פרנה במילוי בשר, שמכינים בקלות. מנה מושלמת להגשה בארוחת השבת!
הכינו את המתכון

אם מתחשק לכם מנה ראשונה מרשימה וטעימה לא פחות, הרי שיש לכם מתכון משגע ללחם מרוקאי במילוי בשר טחון. מנה כל כך טעימה שכבר ריח האפייה שלה יגרום לכם לצפות לארוחת שישי יותר! מנה מיוחדת שאשפר להגיש בתור מנה ראשונה או בתור ארוחה עם סלט טעים!

4

סלט סלק אדום חי מתוק
סלט סלק אדום חי מתוק, עסיסי, בריא, צבעוני ומרהיב ביופיו!
הכינו את המתכון

אין ארוחת שישי בלי סלט שיתבל כל ביס והפעם דאגנו לכם לסלט מזין, צבעוני וטעים שישתלב בצורה מופלאה עם כל מתכון שתכינו! סלט סלק עשיר וטעים, שהוא חגיגה לעיניים ולחיך! מתכון קל שמכינים במהירות הבזק ולא תרגישו שעבדתם בכלל!

5

מרק שעועית לבנה של פעם
מרק שעועית לבנה של סבתא, מתכון קל למרק עשיר ובריא במיוחד עם טעם נוסטלגי!
הכינו את המתכון

מי שאווירת החורף פתחה לו את התיאבון למרקים, לא שכחנו גם אתכם! מרק שעועית לבנה קלאסי, עם טעם של פעם וארומה של מפנקת ומנחמת של בית! מתכון פשוט ביותר למרק ממלא מזין, שאפשר להגיש בתור מנה ראשונה או מנה עיקרית.

נפתח החשק? עשרות מתכונים לארוחת שישי במרחק לחיצה אחת

עוד מתכונים לערב שישי ואוספים מעניינים שחובה להכיר >>>

יש לכם שאלות על אחד מהמתכונים באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לרעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *