| | | | | | | | | |

5 מתכונים לשבת שישמרו על הרוח החגיגית ועל פינוק המשפחה והאורחים, בימי שגרה שבין חג לחג, ויעשו לכם את השבת קלה, מזינה וטעימה מתמיד! כי לא משנה כמה אוכל אכלנו בחג, צריך לאכול גם בשבת. קבלו 5 מתכונים לשבת מזינים מאוד וקלים להכנה, שאם תכינו תודו לנו על הממלצה ולעצמכם על כך שבחרתם להכין!

5 מתכונים לשבת (חוזרים לשגרה)

אז אחרי שכולנו עבדנו הרבה בחג, גם כדי להכין את כל המטעמים לשלושה ימים וגם כדי לארח, אספנו לנו 5 תבשילים לשבת שיקלו עליכם את העבודה במטבח ויגרפו לא פחות מחמאות מהמחמאות שגרפתם בחג. החג נגמר, אבל החגיגה נמשכת! כל המתכונים קלים להכנה, עם ארוחות שבת המתאימים לכל מועד שתבחרו והכי חשוב – שומרים על האווירה החגיגית והמפנקת של החגים!

אז אילו מתכונים לשבת אספנו בשבילכם הפעם? נתחיל עם זה שכל המתכונים כוללים ארוחה עיקרית ורובם משאירים לכם יד חופשית לבחירת התוספות שאתם אוהבים לכלול עם בישולים לשבת. אז יש לנו פרגיות משגעות בתנור, קציצות עוף שקשה להפסיק לנשנש, אסאדו בתנור שיטריף כל אורח שיגיע לאכול בשבת ושני מתכוני קציצות דגים עשירים, קלים ומזינים במיוחד! אז מה מתחשק לכם לאכול השבת ואיזו מנה אהבתם הכי הרבה? שתפו אותנו, נשמח להתעדכן!

מוכנים? בואו נתחיל!

1

מנה עיקרית מטריפה לכל המשפחה! ארוחה שמכינים בשיא הקלות – קערה אחת, ערבוב ולתנור! מתכון קל לפרגיות רכות וטעימות שקשה להפסיק לאכול! ניתן להמיר את הפטריות בערמונים ומתקבלת ארוחה שהיא כל כולה מעדן! חובה להכין לפינוק מקסימלי של כל המשפחה!

פרגיות בצלצלי שאלוט ופטריות בתנור
מנה משגעת לכל המשפחה ולכל מועד!
הכינו את המתכון

2

מי לא אוהב קציצות עוף?! מתכון קל לקציצות עוף שקשה להמתין לארוחה כדי לאכול אותן. מסוג הקציצות שחייבים לגנוב אחת בכל פעם שעוברים ליד הצלחת! הקציצות הכי טעימות מטוגנות, אבל ניתן גם לאפון אותן והן יוצאות מושלמות! בין 5 מכונים לשבת זה בהחלט המתכון הכי "בטוח" להכנה! אף אחד לא יוכל להתנגד להן!

קציצות עוף אווריריות בקלי קלות
קציצות עוף אווריריות ועשירות בטעמי ירק ותיבול שאי אפשר להפסיק לזלול! וגם מכינים בלי ביצים!
הכינו את המתכון

3

החג נגמר, אבל החגיגה בהחלט נמשכת! מתכון למנה חגיגית שהופכת כל יום שגרה ליום חג! מתבאסים שהחג נגמר? לא נורא, תכינו את המנה הזו ותמשיכו לחגוג עם כל המשפחה! מתכון מדויק לאסאדו רך כמו מרגרינה ועם תפוחי אדמה קריספיים ומפנקים במיוחד!

אסדו בתנור מרשים ומהמם במיוחד
מנה שהופכת כל יום שגרה לחג!
הכינו את המתכון

4

קציצות דגים ברוטב אדום, מנה עשירה במיוחד גם מבחינת תיבול וגם מבחינת ערכים תזונתיים! מתכון שמכינים בקלות וזוללים עוד יותר בקלות! מנה שניתן להגיש לצד כל תוספת שתבחרו! ניתן להכין את הקציצות עם כל סוג דג שרוצים וכן, להכין רוטב בנוסח אחר שאתם אוהבים!

קציצות דגים ברוטב אדום משגע
מנה משובחת, עשירה ומזינה במיוחד!
הכינו את המתכון

5

קציצות טונה מושלמות שכל הילדים אוהבים! כי כשמכינים ארוחה לשבת, במתכונים לשבת חייב להיות כלול מתכון שמיועד לילדים. מתכון קל ביותר ואי אפשר להתעלם מהערך התזונתי שיש בדגים. אז אחרי כל המנגלים והמנות הבשריות שאכלתם בחג, קציצות דגים הן ארוחה מפנקת ומזינה שמוסיפה גיוון לתפריט!

קציצות טונה משגעות בכלום זמן
קציצות עשירות שהילדים לא יכולים להפסיק לאכול!
הכינו את המתכון

נפתח החשק? עשרות מתכונים לשבת במרחק לחיצה אחת

יש לכם שאלות על אחד מהמתכונים באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לרעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *