| | | | | | | | | |

5 מתכוני מנות עיקריות לארוחת שבת, שמכינים בכלום זמן ובכלום מאמץ ובכל זאת יצליחו להרשים את האורחים ולפנק את הסועדים כראוי. 5 מתכונים איכותיים של מנות עיקריות, עם טעם משגע שיהיה קשה לבחור. כל המתכונים קלים מאוד להכנה ולא דורשים התעסקות, מה שיאפשר לכם להתרווח יותר וליהנות. ניתן למצוא בין 5 מתכוני מנות עיקריות לשבת מנה עיקרית מכל סוג ואין סיכוי שלא תמצאו כאן לפחות מנה עיקרית מנצחת אחת!

מנות עיקריות

אז ברוח חול המועד, שלא באמת מתחשק לעבוד ורוצים לבלות יותר עם המשפחה והחברים אספנו לכם 5 מתכונים לשבת מנות עיקריות קלות להכנה ועדיין עשירות ומרשימות. כל כך טעימות שזה פשוט להתעלף מכל ביס! ואם קלות ההכנה של המנות לא מספיקה לכם אז בכמה מהמנות יש גם תוספת בתוך המתכון – מה שיעשה את החיים שלכם קלים עוד יותר!

אז איזה מתכונים יש לנו בין 5 מתכוני מנות עיקריות אמהות מבשלות אוהבות? יש לנו דג סלמון עסיסי במרינדה משגעת, יש אסאדו בתנור עם בצל ותפוחי אדמה שכל ביס חמאה אלוהית, יש לנו פרגיות בתנור עם תפוחי אדמה שאף ילד לא יוכל לסרב להן, יש לנו בורקס במילוי בשר ורוטב פטריות שמכינים רק באירועים ויש לנו קציצות דגים ברוטב פיקנטי למי שאוהב חריף. אז מה נשאר לכם בעצם? לבחור איזה סלט ואם צריך תוספת ליד ופשוט ליהנות מארוחה מושלמת ומפנקת בלי לעבוד קשה – כי שבת נועדה למנוחה והשבת מתחילה ביום שישי.

מוכנים? בואו נתחיל!
מנות עיקריות

1

אין מנה חגיגית וקלאסית יותר מדג סלומון בתנור במרינדה משגעת של עשבי תיבול. בין 5 מתכוני עיקריות זו המנה הקלה ביותר והיא בהחלט מתאימה למי שלא רוצה מנה עיקרית בשרית . הדג יוצא עסיסי וטעים כל כך, שגם אם יהיו מנות נוספות על השולחן, יהיה מאוד קשה להתנגד לדג הסלמון!

מתכון לדג סלמון בטעם שלמות
מתכון לדג סלמון במרינדה. מנה חגיגית ועשירה לדג עסיסי במיוחד!
הכינו את המתכון

2

אסאדו בסיר עם בצל ותפוחי אדמה מיני – מנה מובחרת וחגיגית שתמקסם את פינוק הסועדים ותגרום לאורחים להזמין עצמם אליכם שוב. מנה עיקרית עשירה ומרשימה! משחימים את המנה בקטנה בתנור לקבלת בשר במרקם חמאתי עם תפוחי האדמה רכים ומזמינים, והרוטב – משדרג כל ביס בעונג בלתי מוסבר!

אסאדו בסיר עם בצל ותפוחי אדמה מיני
אסאדו בסיר עם בצל ותפוחי אדמה קטנים. ארוחה עשירה ואיכותית לסופי השבוע.
הכינו את המתכון

3

פרגיות בתנור עם תפוחי אדמה ורוטב פטריות עשיר! מנה עיקרית מובילה בקרב הילדים! מנה שמכינים בקלות שיא וסוגרת פינה לארוחה מלאה בעלת ערכי תזונה גבוהים. כל כך טעימה שמספיק סלט ירוק בצד ואתם מוסודרים! מנה מושלמת להכנה גם בימי שגרה בתור ארוחת צהריים!

פרגיות ברוטב מעלף עם תפו"א
כל המשפחה תעוף על זה! מתכון ברור ומפורט למנה בשרית ששווה לנסות. זה יוצא פשוט מעדן!
הכינו את המתכון

4

מי לא אוהב את בורקס הבשר שמגישים באולמות האירועים?! מתכון קל לבורקס בשר עשיר במיוחד לשבת או לחג! מנה טעימה ומרשימה שפשוט להכין ותוסיף אווירה חגיגית לשולחן הארוחה. בין 5 מתכוני מנות עיקריות, המנה הזו יכולה להיות גם בתור מנה ראשונה.

בורקס בשר בצק עלים ברוטב פטריות
מאפה משגע במילוי בשר עם רוטב פטריות עשיר מנה ראשונה שמתאימה במיוחד לשולחן החג!
הכינו את המתכון

5

נסיים עם מתכון למנה עיקרית שלוקח קצת יותר זמן להכין, ובכל זאת מאוד קל להכין אותה והטעם שווה כל רגע של הכנה! קציצות דגים עשירות ומזינות, ברוטב פיקנטי שחובה לטבול בו את חלת השבת הטרייה! מנה מרשימה שכיף להגיש בארוחת השבת!

קציצות דגים ברוטב עגבניות משגע
קציצות דגים ברוטב פיקנטי, מנה עשירה וטעימה לשבת שקל להכין.
הכינו את המתכון

נפתח החשק? עשרות מתכוני מנות עיקריות במרחק לחיצה אחת

יש לכם שאלות על אחד מהמתכונים באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לרעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *