| | | | | | |

ארוחת שישי זו הארוחה הכי מושקעת בשבוע והרבה מכינים את התוספות הרגילות לצד המנה העיקרית והסלטים. אבל מה עושים כשמתחשק קצת 'לצאת מהמסגרת'? או כשיש אורחים שרוצים להרשים קצת יותר?

בדיוק בשביל זה אספנו לכם 5 מתכוני תוספות לארוחת שישי. כל תוספת מטריפה בפני עצמה והתחרות קשה מאוד מאחר שקשה להפסיק לנשנש אותן מהרגע שהן מוכנות!

כל מתכוני התוספות לארוחת שישי קלים מאוד להכנה ולא דורשים מאמץ גדול, אבל ההבדל בין התוספות הללו לבין התוספות הרגילות הוא שהן מרשימות למראה וטעימות כל כך שקשה להשוות בכלל!

בין התוספות תמצאו פטריות ממולאות, תבשיל אורז עם תפוחי אדמה קריספיים, בצל ממולא, לביבות כרובית שאפשר לנשנש כמו חטיף וקובה אורז מרשים במיוחד וגורף מחמאות! קשה להחליט איזו תוספת להכין? תשובה קלה: תכינו את כולן!

מוכנים? בואו נתחיל!

1. אורז עם תפוחי אדמה – תבשיל מהמטבח הפרסי, המורכב מאורז בסמטי או פרסי עם תחתית זהובה של תפוחי אדמה מטוגנים וקריספיים ביותר. בין התוספות לארוחת שישי אין ספק שהתוספת הזו בולטת על השולחן!
מתכון קל לתוספת עם טעם מטריף ומראה אלגנטי – פשוט מושלם לשולחן ארוחת השבת!

אורז פרסי עם תפוחי אדמה
מנה בלתי נשכחת: אורז פרסי עם תפוחי אדמה פריכים וזהובים
הכינו את המתכון

2. לא בטוח שהסובבים לשולחן יבינו שזו תוספת ולא מנה עיקרית! מתכון משפחתי לקובה אורז יוצא מן הכלל, טעים בטירוף וגורף מחמאות. המתכון קל ולא דורש התעסקות גדולה, אבל מאחר שהקובה כל כך טעימה מומלץ להכין כמות כפולה! אל תתפלאו אם האורחים יחשבו שהקובה הזו היא המנה העיקרית!

מתכון קובה אורז מטוגנת עם בשר
מתכון משפחתי מצוין לקובה אורז ביתית שחוטפים ישר מהמחבת ונזללת בשניות!
הכינו את המתכון

3. פטריות ממולאות אפויות שרק מבט בתמונה אומר הכול! תוספת מלכותית עם מראה מלכותי שמשאיר את כולם בפליאה! אחת התוספות המיוחדות שאפשר להגיש, שישאירו את כולם בתחושה מלכותית ומיוחדת! נגמרו החגים? עם התוספת הזו אתם תביאו את תחושת החג אל שולחן הארוחה בשישי!

מתכון פטריות ממולאות בשר טחון בתנור
מעדן לאוהבי הפטריות שביניכם, הולך מצויין עם כל מה שתגישו על השולחן בארוחת הסופ"ש!
הכינו את המתכון

4. מי לא אוהב ממולאים? אבל יש ממולא ויש ממולא. בתוספת הזו אין שום דבר רגיל והממולא הזה יכול לעמוד בפני עצמו בכל ארוחה. זו אחת התוספות הביתיות והנוסטלגיות שאי אפשר לוותר עליהן! מתכון קל מאוד לבצל ממולא בבשר רך ועסיסי ברוטב מתקתק שמשאיר חיוך על הפנים לאורך כל הערב. זהירות – הוא גנב רציני של מחמאות!

בצל ממולא בשר
בצל במילוי מטריף, הכי מפנק למי שבא לו להתפנק!
הכינו את המתכון

5. לביבות כרובית מושלמות ומטריפות! כשכרובית מטוגנת ולביבות נפגשות הריח בבית מנטרל כל חוש ומושך אל המחבת כמו מגנט! אם אתם אוהבים כרובית אפויה או מטוגנת, התוספת הזו תשגע לכם את החושים ותוציא אתכם מדעתכם עד שתגמרו את הצלחת! כל כך טעימה שהמילה חטיף קטנה עליה! אי אפשר להפסיק לאכול אותה!

לביבות כרובית מטוגנות בציפוי פריך
מתאים לילדים לארוחת צהריים כתחליף לשניצל, או לאירוח קליל וטעים – מתכון קל להכנה!
הכינו את המתכון

 

נפתח החשק? עשרות מתכוני תוספות לארוחת שישי במרחק לחיצה אחת

יש לכם שאלות על אחד ממתכוני תוספות לארוחת שישי באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

עוד לא שם?!
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לרעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *