|

החג הכי טעים בשנה כבר כאן ועכשין שעתן הגדולה של הגלוטן והבצק המטוגן, כי אין חג חנוכה בלי הסופגניות הקלאסיות והלביבות שכולנו אוהבים. אבל מה עושה מי שאינו יכול ליהנות מכל המתוק הזה? החג הזה הוא של כולנו וגם למתמודדים עם מחלת הצליאק או פשוט נמנעים מגלוטן מגיע סופגניה ולביבה! אז החלטנו לכלול אותם בחגיגה ולשתף גם איתם את מתכוני החנוכה ללא גלוטן האהובים שהכי כיף להכין!

חג החנוכה הזה לא חיייבים לזלול את כל הסופגניות והלביבות עתירות הגלוטן, כי אפשר גם אחרת: אותם קינוחים שווים ומפנקים בגרסה נטולת גלוטן עם טעם כל כך מענג שלא תצליחו להבדיל בין המקורי.

ולכן סידרנו לכם הפעם את כל המתכונים הכי שווים לקינוחי החנוכה המיוחדים שיקשטו לכם את שולחן החג ויעשו אווירת שמחה וששון בבית, וחגיגה שתכלול את כל המשפחה – החל מהסופגניות ללא גלוטן הקלאסיות שאי אפשר להעביר את החג בלי כמוהן, לספינג' המשגע והאהוב, ועד ללביבות החגיגיות שתמיד עושות לכולם את החג!

אז תפסיקו להתלבט ותתחילו לטגן ולפנק את כל המשפחה – קבלו 10+ מתכוני סופגניות ולביבות לחנוכה ללא גלוטן שיעשו לכם את חנוכה 2021! אנו מקווים שהם יהיו לכם לעזר ושתמצאו כל מתכון ללא גלוטן שתרצו. מוכנים?

סופגניות ללא גלוטן

כל הטעם גם לרגישים!

מה עם ספינג'?

חנוכה ללא גלוטן בטעם אגדי!

המיוחדים

כי אם לא מכינים עכשיו אז מתי?

לביבות ללא גלוטן

להתפנק ולא רק עם מתוק!

סופגניות ללא גלוטן
יש לכם שאלות על אחד מהמתכונים באוסף? אל תהססו לשאול למטה!

אהבתם? נפתח התיאבון לעוד?
אל תשכחו לבקר בעמוד הפייסבוק ובקבוצה שלנו לעוד רעיונות חדשים מדי יום!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *