| |
אין כמו עוגת שוקולד מהממת ואישית כדי להביע למישהו מיוחד אהבה ושמחה. עוגת טריקולד אישית שכל אחד ישמח לזלול, מורכבת מ-3 שכבות של שוקולד מנחם ב-3 צבעים וטעמים מהממים, ומסיימים את ההפתעה בציפוי גנאש עשיר. עוגה קטנה ומדהימה שעושה המון רושם ומקבלת עוד יותר מחמאות!

מתכון באדיבות: אתי ממן – קרדיט על שיתוף המתכון.

מתכון: עוגת טריקולד אישית יפייפיה וטעימה

מצרכים 

תבנית: תבנית או רינג 24.

1/3 כוס סוכר
1/2 כוס קמח
1/2 כפית קקאו
3 יחידה ביצים

מוס שוקולד מריר
כף ג'לטין
רבע כוס מים קרים
200 גרם שוקולד מריר
500 גרם שמנת מתוקה

מוס שוקולד חלב
כף ג'לטין
רבע כוס מים קרים
200 גרם שוקולד חלב
500 גרם שמנת מתוקה

מוס שוקולד לבן
כף ג'לטין
רבע כוס מים קרים
200 גרם שוקולד לבן
500 גרם שמנת מתוקה

ציפוי גנאש
100 גרם שוקולד מריר
חצי כוס שמנת מתוקה


אופן הכנה 

  • נתחיל בהקצפת את הביצים עם הסוכר, נוסיף קקאו וקמח, נעביר לתבנית או רינג 24 ונאפה כ-7 דקות. אחרי זאת נצנן ונסדר שקף צמוד לדופן הרינג.
  • להכנת מוס שוקולד מריר נערבב ג'לטין עם מים קרים ונניחו בצד, כעת נמיס שוקולד מריר עם 250 גרם שמנת מתוקה, ונערבב עד לקבלת תערובת חלקה. אחרי זאת נמיס ג'לטין 10 שניות במיקרו ונוסיף לשוקולד ואז נערבב. נקציף 250 גרם שמנת מתוקה לקצפת רכה, ונקפל פנימה את תערובת השוקולד בתנועות קיפול עדינות, לבסוף ליצוק על בסיס העוגה ונקפיא עד להכנת המוס הבא.
  • להכנת מוס שוקולד חלב – נערבב ג'לטין עם מים קרים ונניח בצד, נמיס שוקולד חלב עם 250 גרם שמנת מתוקה, ונערבב עד לקבלת תערובת חלקה, נמיס ג'לטין 10 שניות במיקרו, נוסיף לשוקולד ונערבב, נקציף 250 גרם שמנת מתוקה לקצפת רכה, ונקפל פנימה את תערובת השוקולד בתנועות קיפול עדינות, כעת ליצוק על המוס ונקפיא עד להכנת המוס הבא.

 

  • להכנת מוס שוקולד לבן – נערבב ג'לטין עם מים קרים ונניחו בצד, נמיס את השוקולד לבן עם 250 גרם שמנת מתוקה, ואז נערבב עד לקבלת תערובת חלקה. נמיס ג'לטין 10 שניות במיקרו, ונוסיף לשוקולד ונערבב. כעת נקציף 250 גרם שמנת מתוקה לקצפת רכה ונקפל פנימה את תערובת השוקולד בתנועות קיפול עדינות, אחר כך ליצוק על המוס ונקפיא 5 שעות
  • לבסוף נכין את ציפוי הגנאש – נערבב שוקולד מריר עם שמנת מתוקה, ונערבב עד לקבלת תערובת חלקה, ליצוק על המוס ונקפיא כחצי שעה, נחלץ מהרינג ונקשט לפי הדמיון.

 

שאלות ותשובות

שאלה: איך חתכת כל כך נקי וישר?
תשובה: רינג אישי.

שאלה: יש תחליף לג'לטין?
תשובה: אינסטנט פודינג.

שאלה: יש מצב שאת ממירה את כמות הג'לטין לגרמים?
תשובה: 10 גרם.

קישור למתכון המקורי: כאן

 
עוד מתכונים מבוקשים:

 
עוגת טריקולד אישית יפייפיה וטעימה
עוגת טריקולד אישית יפייפיה וטעימה

הכנתם? בתיאבון, נשמח אם תעלו תמונה לסטורי ותתייגו אותנו, ואל תשכחו לספר לנו איך יצא בתגובות למטה!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *