לנו ב"מתכונים מתוקים" תמיד הייתה אהבה מיוחדת לחג הפסח, ואהבה זו רק התעצמה בתקופה מאתגרת כזו, כי אין יותר מנחם מארוחה מפנקת או קינוח מתוק, אז גם אם חלק מן האהובים אינם ישובים מסביב לשולחן החג, הם איתנו בלב, ולחלק שהתמזל מזלו וכן נוכח, צריך לפנק ולהפוך את פסח 2020 לאפילו עוד יותר בלתי נשכח!
אז קבלו במיוחד בשבילכם, את כל המתכונים לפסח במקום אחד.  כאן תמצאו סלטים, תוספות, מנות ראשונות מעוררות תיאבון, עיקריות עשירות בטעם והמון המון קינוחים, עוגות ועוגיות לארוחת ליל הסדר או לחול המועד. שיהיה חג שמח ומלא אהבה ובריאות לכם וליקיריכם.

הערה: למעבר למתכון ללחוץ על שם המתכון או תמונת המתכון.


לחמניות ולחמים כשרים לפסח

לחמניות לפסח מקמח תפוחי אדמה
לחמניות לפסח מקמח תפוחי אדמה ושילוב מנצח של קמח מצה, וגם קמח תירס! אופים מבצק נעים ונוח לעבודה במתכון קל וקליל שכל אחד יכול להכין וחבל לפספס, אז קדימה למה אתם מחכים?!
לחמניות לפסח מקמח תפוחי אדמה

לחמניות ענן מ-4 מצרכים
קבלו במיוחד לחג אבל לא רק! לחמניות ענן רכות ואווריריות ללא גלוטן שמכינים מ-4 מצרכים ולא יותר. אפשר לעשות אותן מלוחות או מתוקות לפי מה שאוהבים, ופשוט להתמכר.
לחמניות ענן מ-4 מצרכים

לחמניות כשרות לפסח מקמח מצה
עוד מתכון לחמניות כשרות לפסח מושלם, והפעם מכינים את הלחמניות האווריריות וטעימות האלה נכין מבצק קמח מצה רך וכיף לעבודה. מתכון קל וברור ללחמניות שישדרגו לכם את החג פי מאה!
לחמניות כשרות לפסח מקמח מצה

לחמניות גבינה לפסח

לחמניות גבינה מעלפות, וגם כשרות לפסח! תנו לנו 10 דקות ותקבלו לחמניות גבינה חמות, טעימות ומפנקות בטירוף שתוכלו להינות מהן גם בחג. טעים טעים טעים ועוד הפעם, טעים!
לחמניות גבינה לפסח

לחמניות לפסח

הפסח הזה כבר לא מוותרים על לחם טעים! מתכון לחמניות כשרות לפסח על  בסיס שמן רכות וטעימות שהילדים יחסלו תוך שעות! ממש כמו לחמניות רגילות.
לחמניות לפסח

לחם כשר לפסח

לא אוהבים מצות? גם לכם נמאס? אז בבקשה לחם כשר לחג טעים ומפנק ללא גלוטן, מתכון שמשלב שקית קמח כשל”פ כמו שמרים של אסם וקמח תפוחי אדמה ויחד מקבלים לחם רך ואוורירי.
לחם כשר לפסח

לחם טחינה לפסח

זה הזמן למשהו חדש! מתכון מושלם לחג ולכל ימי השנה, מתכון לחם טחינה קל, מהיר ובריא לחג הפסח. זה לא הטעם שאנחנו מכירים כלחם- אבל נחמד לגוון, מומלץ בחום!
לחם טחינה לפסח


עוגות כשרות לפסח
עוגות אגוזים
עוגת אגוזים לפסח
עוגת אגוזים לפסח עם קרם שמנת ולא קצפת. עוגה מפנקת וטעימה ברמות אחרות שיוצאת עסיסית ולחה כל כך שפשוט אין צורך בסירופ. חובה להכין בחג הזה.
עוגת אגוזים לפסח עם קרם שמנת
עוגת אגוזים לפסח
עוגת אגוזים  כשרה לפסח נדירה בטעם וקלילה במרקם. משלבים קמח מצה עם קמח תופח לפסח לעוגה רכה ומצפים עם קצפת עשירה ומפנקת מעל. העוגה הכי טעימה לחג!
עוגת אגוזים לפסח

עוגת מייפל אגוזים כשרה לפסח

עוגת מייפל אגוזים אוורירית וטעימה בטירוף! עוגה עננים עננים שמכינים ללא הפרדת ביצים ובלי השקעה ענקית ובצ’יק צ’ק היא מוכנה להרשים כל אורח.
עוגת מייפל אגוזים

עוגת אגוזים קצוצים לפסח

תקנו אגוזים, שוקולד וקוקוס ויש לכם עוגה מהממת לחג! מכינים מקמח תופח כשר לפסח. מוסיפים שוקולד מגורד, אגוזים קצוצים ופשוט מתענגים!
עוגת אגוזים קצוצים

מתכוני עוגות גבינה לפסח:
עוגת גבינה לפסח קלה ומפנקת
עוגת גבינה לפסח חגיגית ומהממת שהוכשרה לחג במיוחד בשבילכם, עוגה גבוהה ורכה כענן שמצפים בקרם קצפת מלטפת עם נגיעות תותים שעושים נעים בלב. מתכון ברור ופשוט לעוגת גבינה ב100% הצלחה!
עוגת גבינה לפסח קלה ומפנקת

עוגת גבינה פירורים לפסח
עוגת גבינה פירורים לפסח שתרשים כל אורח ותגרוף מחמאות! עוגת גבינה קרה ומרעננת ללא אפייה שמתאימה בול למזג האוויר הקיצי שבפתח, מומלץ להכין לפני שהחג נגמר
עוגת גבינה פירורים לפסח

עוגת גבינה לפסח הכלה בלבן
עוגת גבינה לפסח יפה ומרהיבה כמו כלה בלבן, מכינים מתחתית טעימה של ביסקוויטים (בפסח משתמשים בעוגיות פסח), ומצפים בקצפת איכותית שמשדרגת את העוגה ועושה לכם פסח חגיגי.
עוגת גבינה לפסח הכלה בלבן
מתכוני עוגות שוקולד לפסח:

עוגת שוקולד לפסח

כל הטעם והכיף ועכשיו גם בפסח! עוגת שוקולד לפסח טעימה ומפנקת שמשדרגים עם ציפוי גנאש שוקולד מבריק לעוגה אפילו יותר שוקולדית ועשירה. והכי טוב שאפשר גם להכין פרווה.מומלץ בחום!
עוגת שוקולד משודרגת לפסח

עוגת שוקולד לפסח טעימה במיוחד

עוד מתכון נפלא שיבהיר את יומכם ויעשה לכם את החג! עוגה שוקולדית מטריפה ועסיסית במיוחד שאפשר להכין בצ’יק צ’אק מקמח מצה ולקשט עם קוקוס. מהרו לנסות לפני שפסח נגמר.
עוגת שוקולד לפסח

עוגת שוקולד לפסח עם קצפת

עוגת שוקולד לפסח עם קצפת וציפוי גנאש שוקולד מפנק -עוגה מושלמת לכל השנה ללא הפרדת ביצים וללא מיקסר שאפשר להכין גם בחג עם המרה מתאימה, כל אחד יכול!
עוגתת שוקולד עם קצפת

עוגת שוקולד וקוקוס לפסח – מקמח תפו”א

עוגת שוקולד וקוקוס לפסח –  עוגת שכבות שוקולד עם קוקוס משגעת ולא פחות טעימה מהגרסה הלא כשרה!
מתכון קליל ומהיר שמככב ברשת מזה שנים, והחג הזה גם בביתכם!
עוגת שוקולד וקוקוס לפסח

 הכנת? ספרי לנו איך יצא בתגובות למטה!
^-^ נשמח לשמוע ולראות ^-^

תכינו, תתאהבו, שיהיה בהצלחה ובתיאבון!!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *