| | |

גביעי גלידה בציפוי שוקולד –  גביעי גלידה טעימים ומרעננים, מושלמים כשבא לכם להתפנק בקטנה ולקחת הפסקה מהחום המטריף! מעולים גם לבית עם המשפחה וגם לאירוח ולמסיבות, בדיוק לרגעים שבא לכם להשקיע ולפנק את האורחים וכל מי שיקר לכם ולעשות להם מתוק בפה ובנשמה.

מתכון באדיבות: מרי קוגן – קרדיט על שיתוף הפעולה ושיתוף המתכון.

גביעי גלידה בציפוי שוקולד

מתכון: גביעי גלידה בציפוי שוקולד

מצרכים 

מתאים ל 8 גביעי גלידה
להכנת שכבת המוס –
300 גרם שוקולד חלב .
200 מ״ל שמנת מתוקה.
קופסת דנונה או יוגורט לבחירה
400 מ״ל שמנת להקצפה .
5 גרם גלטין מושרה 25 גרם מים.

להכנת הציפויים:

ציפוי פררו רושה –
200 גרם שוקולד חלב מטבעות ( לובקה או קליבו או שוקולד אחר לטעמכן)
כף שמן קנולה .
150 גרם ברס אגוזים .
ציפוי קינדר –
200 גרם שוקולד חלב מטבעות
100 גרם שוקולד לבן מטבעות .
 

אופן הכנה 

להמיס 300 גרם שוקולד יחד עם 200 שמנת מתוקה במיקרו בקערה , פולסים של 40 שניות ולערבב ושוב , עד שהתערובת הופכת חלקה והומוגנית.
להקציף לקצפת יציבה ..
להמיס את הגלטין שהושרה במיקרו 25 שניות . לערבב מעט מתערובת השוקולד בג׳לטין כדי לקרר אותו מעט ואז לערבב אותו בתערובת השוקולד לאחד עם הקצפת
אם לא רוצים להשתמש בג׳לטין, אפשרי לעשות קרם אינסטנט פודינג רגיל בטעם שוקולד גם הולך .
להניח בצד את המסה בקערה.
להמיס את שני הציפויים בשני קערות פלסטיק נפרדות אפשר במיקרו בפולסים קצרים של 30 שניות ולערבב או על בן מארי עד שהשוקולד נמס.
 
כדי לצפות את הגביע פררו רושה , הנחתי את הגביע הפוך כאשר הצד הרחב על נייר אפיה עם תבנית, בעזרת פלטה ממש קטנה ציפיתי את השוקולד , הנחתי מעל כוס צרה מאוד כוס של שוטים, ומעל פיזרתי ברס אגוזים, הנחתי במקפיא , את הציפוי של הקינדר פשוט עירבתי לבן וחלב ובאמצעות פלטה קטנה ציפיתי את הגביעים. הכנסתי למקפיא , אחרי שהציפויים קפאו לחלוטין , הנחתי בתוך כוסות , ומילאתי המוס , במידה ועושים קרם עם אינסטנט הקרם יוצא ממש יציב אז להשתמש בשקית זילוף לעשות פתח ולזלף לתוך הגביע , במידה והמון הוא עם ג’לטין הוא לא יוצא ממש קרם ניתן פשוט לשפוך לתוך הגביע , המוס לא ייצא נוזלי מאחר והקצפנו קצפת יציבה מאוד עם המוס ג’לטין .
לאחר שהגביעיפ היו במקפיא לפחות שלוש שעות עד שהמסה יציבה , לסגור את הלמעלה של הגביע עם שוקולד חלב מומס להניח פררו או קינדר בהתאם להקפיא . אחרי שהגביע קפא כולל ציפוי אפשר להוציא מהכוסות להניח על תבנית.

( הערה חשובה ; כדי להכניס את המוס לגביעים טרם הכנסתם למקפיא , להעמיד כל גביע גלידה בתוך כוס קטנה וזאת כדי שהגביע יעמוד עד שהמוס יקפא במקפיא )


עוד מתכונים מבוקשים:

גביעי גלידה
הכנתם? בתיאבון, נשמח אם תעלו תמונה לסטורי ותתייגו אותנו, ואל תשכחו לספר לנו איך יצא בתגובות למטה!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *