Advertisements
מתכון צ'ורוס עם כדור גלידה, סופר טעים
!קרדיט לדף  Tasty

תורגם ע״י צוות האתר.

מתכון צ'ורוס עם כדור גלידה

Advertisements

Advertisements

מצרכים – 

 1/4 כוס חמאה
2 כפות סוכר חום
1/2 כפית מלח
1 כוס מים
1 כוס קמח
1 כפית וניל
4 ביצים
תרסיס שמן בישול
שמן לטיגון
סוכר קינמון
גלידה
פאדג' בציפוי קרמל (אופציונלי)
 
ציוד:
6-12 כוסות למאפינס 

אופן הכנה – 

1- מוסיפים בסיר, חמאה, סוכר חום, מלח, ומים – ועל אש בינונית או גבוהה מביאים לרתיחה. ברגע שהחמאה נמסה לחלוטין והתערובת מתחילה לרתוח, מנמיכים את הלהבה לבינונית / נמוכה ומוסיפים את הקמח. בעזרת כף עץ, מערבבים עד לקבלת עיסה אחידה (כדקה). מסירים מהאש ומצננים במשך חמש דקות לפני שנמשיך לשלב הבא (כדי למנוע בטעות בישול הביצים).

2- מערבבים פנימה את תמצית הווניל ומוסיפים את הביצים, אחת בכל פעם, חשוב לערבב כל ביצה היטב עם התערובת לפני הוספת הביצה הבאה. לאחר הוספת כל הביצים, הכניסו את התערובת למזרק או שקית זילוף עם צנתר עם חור קטן.
3- הופכים ומשמנים את תבנית המאפינס עם שמן הבישול. לזלף סביב הכוסות ההפוכות בצורת ספירלות כדי ליצור את הקערות. מיד להעביר את המגש למקפיא ולהקפיא כשלוש שעות או למשך הלילה.
4- מחממים שמן בסיר עמוק לטמפרטורה של 180 מעלות. מוצאים את המאפינס מהמקפיא ומכניסים לתוך השמן (ייתכן שיהיה עליכם גם להשתמש בתחילה בסכין קטן מתחת לקצה התחתון כדי לשחרר אותם). מומלץ להשאיר כל הדברים במקפיא בזמן שאתם מטגנים את המאפינס.
 
5- מטגנים אותם עד להשחמה, מומלץ עד שלושה בכל פעם. לאחר קבלת הצבע הרצוי, להוציא אותם מהשמן לצלחת מרופדת בנייר סופג. טובלים את המאפינס בתערובת סוכר קינמון. להוסיף את כדור הגלידה האהובה עליך ולהנות!
 

מוגש באהבה, בתיאבון ובהצלחה .. 🙂

Advertisements

הנה סרטון מלא לאופן הכנה צעד אחר צעד:

 

הכנתם? בתיאבון, נשמח אם תספרו לנו איך יצא בתגובות למטה!

Advertisements
Advertisements

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Advertisements